Ga naar inhoud


300 Euro lenen en na 1 maand 512,50 Euro terugbetalen?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

De personen die de "lening" aangaan worden weldegelijk getoetst, zij het alleen niet via het BKR maar via bijvoorbeeld Experian of EDR-Credit.

 

Bij Experian wordt het betaalgedrag getoetst voor huurwoningen en bij EDR-Credit op basis van profielen (postcode etc) en aangesloten bedrijven die daar hun wanbetalers in registreren.

 

En inderdaad, de mensen die geen lening meer krijgen bij een officiele instantie kunnen daar dus terecht.

Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne

HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Gerard 76

 

Citaat:
autoverzekering:30 euro

autobelasting: 40 euro

brandstof: 150 euro

 

Sinds wanneer hoort een auto tot de eerste levensbehoeften?

Scheelt weer mooi 220 euries!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het wel begrijpen dat in Nederland veel verborgen armoede is,hoe kun je nou met een minimum in NL nou rondkomen, de voedselbanken schieten als paddenstoelen uit de grond in Nederland schande!!!! mad Vooral als je niet rond komt met dit minimum inkomen,wat dan probeer snel iets te lenen via internet.Dus niet beginnen met deze internet leningen ,je komt nog meer in de shit.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een keertje uitgerekend, dat dit soort bedrijven op jaarbasis (zou je doorrekenen) zo'n 30.000% aan rente vragen! :D

 

Maar als ik een bedrag wil lenen van 50 tot 300 euro heb ik er vrienden voor; zonder dat ik extra rente hoef te betalen...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
voor veel mensen is openbaar vervoer onmogelijk

vanwege werktijden of de combinatie woon/werk/werktijden

 

Daarmee behoort de auto nog steeds niet tot de primaire levensbehoefte. Net zo min als roken of kinderopvang.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om in leven te blijven heb je op zich geen auto nodig nee.

Vervoer in het algemeen is denk ik wel een 1e levensbehoefte.

 

Of een auto een 1e levensbehoefte is hangt denk ik van de situatie af. Jij gaat wel erg kort door de bocht imho.

 

Idem voor Internet. Aangezien je verplicht wordt een aantal zaken via internet af te handelen komt het wat mij betreft onderhand ook bij de categorie 1e levensbehoeften.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952
We leven blijkbaar in een maatschappij dat men zich niet meer voor kan stellen dat er mensen zijn die het zeer moeilijk hebben, dat er gezinnen zijn vandaag aan de dag die moeten rond komen van 100 euro of zelfs minder per maand, en dan bedoel ik om te eten en te kleden.



Yeps inmiddels hebben 6 miljoen Nederlanders ergens een lening lopen van gemiddeld 37.000 euro. Dit is nog exclusief hypotheken. Van die 6 miljoen zijn inmiddels 1 miljoen in de betalingsproblemen gekomen. Bij de bank kunnen ze niets meer lenen en dan zijn er altijd slimmerikken die dergelijk hoge rente percentages gaan vragen. Het zijn woekerentes, maar wel leningen met een zeer hoog risico, vandaar die hoge rentes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat val dan nog mee, de staatsschuld van de VS is op dit moment 1.300 miljard dollar and counting.

 

Dat moet je er per hoofd van de bevolking nog even bij optellen.

 

financieel stelsel is allang failliet, daar doet dit kleine micro voorbeeld van ts ook aan mee.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Nou dat val dan nog mee, de staatsschuld van de VS is op dit moment 1.300 miljard dollar and counting.



Zet daar maar een nulletje achter wink

Dit jaar is het tekort al 1500 miljard USD.

Origineel bericht van: Neptunus


financieel stelsel is allang failliet



Klopt, het wachten is nu nog op de totale ineenstorting. Dat het gebeurt is allang bekend, alleen wanneer is nog de vraag.

Alle steunmaatregelen van overheden en centrale banken bestaan uit het inpompen van ´uit het niets gecreerd´ geld. Dat kan alleen maar leiden tot (hyper) inflatie en het instorten van een aantal valuta.

Wat we nu weer zien met die woekerrente leningen is alweer een symptoom dat we ergens naar toe gaan wat we eigenlijk niet willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Neptunus
Nou dat val dan nog mee, de staatsschuld van de VS is op dit moment 1.300 miljard dollar and counting.



Zet daar maar een nulletje achter wink

Dit jaar is het tekort al 1500 miljard USD.

Origineel bericht van: Neptunus


financieel stelsel is allang failliet



Klopt, het wachten is nu nog op de totale ineenstorting. Dat het gebeurt is allang bekend, alleen wanneer is nog de vraag.

Alle steunmaatregelen van overheden en centrale banken bestaan uit het inpompen van ´uit het niets gecreerd´ geld. Dat kan alleen maar leiden tot (hyper) inflatie en het instorten van een aantal valuta.

Wat we nu weer zien met die woekerrente leningen is alweer een symptoom dat we ergens naar toe gaan wat we eigenlijk niet willen.



Ook een oplossing is een nieuwe(3de)wereldoorlog beginnen,de voorbode is al begonnen,dan kunnen we daarna weer opnieuw beginnen met alles,dit is vaak in de geschiedenis gebeurd.
en dan maar hopen dat wij als mensheid er iets van leren

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ook een oplossing is een nieuwe wereldoorlog ,dan kunnen we daarna weer opnieuw beginnen met alles

 

Volgens mij hebben we dat al eens geprobeerd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar!maar wij zullen het nooit leren cry er zijn mensen die even iets meer willen hebben dan een andere!triest

 

kijk hier eens op deze link> www.debka.com

en hier> http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Abraham_Lincoln_(CVN-72)

 

Dit gaat niet goed daar.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Financieel stelsel is zeker allang failliet.

 

Het hele financieel stelsel is zo ziek en is niet meer te redden.En maar blijven proberen er waardeloos geld in te pompen.

Als wij zo ziek waren hadden de doktoren ons al lang opgegeven en deden ze echt niets meer voor je.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...