lennie Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Op een of andere manier is de EPG en de audiotaal van NG Wild in het Hongaars, of wat dan ook voor Oostbloktaal. De instellingen zijn uiteraard NL voor alles, met Engels als eventueel beschikbare tweede instelling. Hoe kan ik dat permanent instellen op Nederlands? VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2010 Stem eens af op de zender, en druk dan eens op het gele luidspreker toetsje. Kies daar de gewenste taal. Volgens mij worden die settings ook onthouden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
lennie Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2010 Bedankt voor je reactie, maar had ik al geprobeerd. De keuzemogelijkheden zijn: automatisch > Hongaars > Engels > Tsjechies. Vreemd dat Nederlands daar niet bij staat. Wijzigen van automatisch naar Engels; maakt niets uit. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen