Skypatrol Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik heb een probleem met een Linksys Access Point i.c.m. een Toshiba laptop die draait met Win7 64 bit. Ik zie wel het Access Point maar kan deze niet verbinden met het internet. Als ik deze via een ethernet kabel aan mijn Ziggo Ubee modem hang dan is er geen enkel probleem. Heb al een harde reset gegeven en het config programma geheel doorlopen, maar bij het opslaan van de instellingen krijg ik een melding "config saving failed". Hang ik nu deze Linksys thuis achter mijn Experia Box dan heb ik geen probleem met een XP laptop. In alle situaties gebruik ik DHCP. Komt iemand dit bekend voor?? Twee keer rechts, is ook terug VU+ Duo + Triax 80cm schotel + SG-2100 rotor
Oldereast Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Win7 is zowat het makkelijkst wat betreft wifi in te stellen op een lap. Je ziet dus wel de router maar kan geen verbinding maken? Of maak je wel verbinding en heb je geen internet? Wat voor router is het? G of een N router? Welke wireless adapter zit er in je Toshiba? een Intel pro wireless? Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Pionewbie Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 De Ubee modem is alleen een modem in bridge mode en geen modem/router. Daarom moet je zoals bij bijna alle kabelmodems een router gebruikt worden achter de modem. Jouw Experiabox is een modem/router en daarom werkt het Access Point bij jou wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen