Gast nicc Geplaatst: 18 oktober 2010 Delen Geplaatst: 18 oktober 2010 De nieuwe HD kanalen van Eredivisielive kan ik niet ontvangen op 23.5 astra, wel de gewone maar die verdwijnen heb ik begrepen.Heb een Clarke tech 5000HD ontvanger en motor.Zou toch moeten kunnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfons Verbiest Geplaatst: 18 oktober 2010 Delen Geplaatst: 18 oktober 2010 EredivisieLive zendt helemaal niet in HD uit via de satelliet. Dus die kun je ook niet zien via CanalDigitaal. CanalDigitaal heeft wel bekend gemaakt dat EredivisieLive 1 HD uiterlijk 20 november wordt toegevoegd. En dan gaat de gewone EredivisieLive 1 (SD) gestopt worden. De HD versie komt er dus niet bij, maar in plaats van. Dat heb je goed. Dit omdat de SD versie ook alleen maar te bekijken is met een HD ontvanger. Of EredivisieLive 2, 3 en 4 ook ooit in HD komen bij CanalDigitaal, is niet bekend. Van die 3 blijven dus gewoon de SD versies te zien. Lees meer op de site van CanalDigitaal. EredivisieLive 1 in HD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 18 oktober 2010 Delen Geplaatst: 18 oktober 2010 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Of EredivisieLive 2, 3 en 4 ook ooit in HD komen bij CanalDigitaal, is niet bekend. Van die 3 blijven dus gewoon de SD versies te zien. @Alfons Verbiest, Van die 3 is alleen Eredivisielive 2 te zien via CanalDigitaal. Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 oktober 2010 Delen Geplaatst: 19 oktober 2010 Ja, dat wist ik natuurlijk wel, maar was dat op het moment van schrijven even vergeten. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen