Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmiddag deed hij het niet meer. Tijdens kijken startte de DB plotseling opnieuw op om meteen weer opnieuw te starten. Nadat hij een aantal minuten van de voeding af was ging hij door. Ongeveer 1 minuut later hetzelfde probleem. Andere voeding geprobeerd, geen resultaat.

Plotseling start hij op als een nieuwe.

Astra 19 ingelezen en box werkt gewoon FTA.

Na een extra herstart blijft hij hangen in het enigma opstartscherm, en reageert nu helemaal niet meer ergens op.

Wie weet wat ik nu moet doen? blush

DM 800 HDse. Multisat op 23,5 O - 19,2 O - 4,8 O - 0,9 W

Geplaatst:
Origineel bericht van: Noorman

Wie weet wat ik nu moet doen? blush

Misschien de vraag nog een keer stellen met meer info over je configuratie, gebruikte image, multiboot ja of nee, etc......
Wordt een beetje vervelend om elke keer om deze info te moeten vragen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Enigma 1

Gemini 4.3? zit er al twee jaar in.

Gewone kaartabo basispakket. Geen CS

Henksat erg fijn voor de snelle reactie, maar meer als dit weet ik ook niet. Heb je daar genoeg aan?

Misschien moet hij wel helemaal opnieuw firmware krijgen, maar het is zo vreemd dat hij spontaan onder bedrijf problemen gaf.

Geplaatst:

Als de image er al 2 jaar op staat is een versie flash de 1e optie die ik zou proberen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Als de image er al 2 jaar op staat is een versie flash de 1e optie die ik zou proberen.

Wel box volledig opnieuw geflasht en 4.70 er op gezet.
Hij heeft het een week goed gedaan en een klein uurtje geleden weer precies hetzelfde.

Het lijkt wel alsof er een slecht geheugen inzit. Heeft iemand dit al bij de hand gehad en zo ja, is het te repareren?

Nu herstart Enigma steeds en na ongeveer 5 seconden beeld een nieuwe herstart. Na het van de spanning afhalen, moet ik TV systeem, de Taal en de Tijd ingeven en de box start op een kanaal op 23,5 genaamd "Bootstrap Master". Alle kanalen en favorieten zitten er nog in, en als ik dan Ned 1 kies dan gaat hij na 20 sec weer opstartten.

Ik heb nog gedacht aan een soldeercontact en heb de printplaat nauwkeurig nagekeken met een loep. Voor zover mogelijk natuurlijk.

Wie komt er met een idee?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen