elembeetje Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Welke Panasonic led- of lcd tv met sat tuner werkt met de ci module van canaldigitaal en met de canaldigitaal smartcard? Ik heb nu een TX-L37GW20, maar deze schijnt voor de duitse markt te zijn. Deze werkt dus niet met canadigitaal.
sevensheaven Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 panasonic weet ik niet,maar ik heb hier een samsung ue40c7800 led 3d tv en die werkt prima met de canaldigitaal cam maar ook met de diablo wifi met cccam ondersteuning. momenteel draaid hij al 3 dagen met de diablo wifi via cccam zonder 1 freeze dus feiloos. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast NewAgeMan Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: elembeetje Welke Panasonic led- of lcd tv met sat tuner werkt met de ci module van canaldigitaal en met de canaldigitaal smartcard? Ik heb nu een TX-L37GW20, maar deze schijnt voor de duitse markt te zijn. Deze werkt dus niet met canadigitaal. elembeetje, het is op dit moment zo dat de Aston Cam 1.07 met versie 2.23 goed werkt,althans in type TX-P42V10E. Zelf heb ik de Onecam (voorheen onder de naam Powercam) met versie 4.6, deze werkt op zich goed in mijn Panasonic, alleen nu heb ik geen ontvangst meer van History/Eurosport HD. Dit schijnt een Cam probleem te zijn, maar nu blijkt is er meer aan de hand (maar dat is iets wat in een ander topic wordt besproken). Over de Cam van Canal Digitaal zijn wisselende verhalen bekend, en wel dat deze in het ene type het wel doet, en in het andere weigerd hij enge dienst. Zelf denk ik, dat je er verstandig aan doet, om bij je satboer te vragen of het mogelijk is om de genoemde Cams te mogen proberen, dan zie je vanzelf wat het beste werkt.
clemens2 Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Ik dacht dat de types die na maart dit jaar op de markt zijn gekomen geschikt zouden moeten zijn. Werd ons toen door de grossier van t.v gemeld. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Herrie Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Ik heb gehoord dat wanneer je het land op "Duitsland" zet op de GW-Panasonics je wel gewoon CanalDigitaal zou moeten kunnen ontvangen! Natuurlijk heb je wel een CAM en smartcard nodig.
Gast NewAgeMan Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: Herrie Ik heb gehoord dat wanneer je het land op "Duitsland" zet op de GW-Panasonics je wel gewoon CanalDigitaal zou moeten kunnen ontvangen! Natuurlijk heb je wel een CAM en smartcard nodig. Inderdaad Herrie, als je je tv instelt, dan is het zo dat je het menu op Nederlands zet en in het volgende menu moet je het land Duitsland kiezen. Daarna laten zoeken (mijn advies is : alleen vrije zenders, anders krijg je een hele waslijst met zenders, waar je merendeels toch niets aan hebt ( gezien de codering)) Als je alles hebt gedaan, dan kun je inderdaad gewoon naar CD kijken, alleen de keuze van Cam is een persoonlijke, en dat was de vraag,en daar reageerde ik op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen