Littlesat Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Citaat: kunnen er korte onderbrekingen in beeld en geluid ontstaan Noemen ze dat korte onderbrekingen??? Er is gewoon niet naar te kijken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Paullo Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 CDS liet weten op satellietforum dat het weer gaat om onverwachte werkzaamheden die worden uitgevoerd door de eigenaar van de glasvezellijnen. Greets
RobbieT Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: nlrela Wil niet gelijk olie op het vuur gooien, maar maken jullie gebruik van cardsharing of niet ? Ik heb hier een Homecast HS8100 CI CD PVR, een gecertificeerde ontvanger en zowel met Aston 1.07 als met de Canal Digitaal module is het mis vanavond. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
hugogertie Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 glasvezel-lijnen zeker uit een of andere goedkope aanbieding VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast Paullo Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Nog een geluk dat we het forum hebben. Zonder deze info zaten we met z'n allen de LNB te verdraaien of de schotel en waren we alle aansluitingen aan het controleren, na de ontvanger 7 keer aan en uit te hebben gezet. Greets
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2010 Auteur Moderator Geplaatst: 19 oktober 2010 Er zijn ook mensen, die nadat ze alles uit je opsomming gedaan hebben pas op het forum kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 En de velen die hier niet komen en ondertussen van dit alles een punthoofd hebben gekregen. Greets
hugogertie Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: Paullo En de velen die hier niet komen en ondertussen van dit alles een punthoofd hebben gekregen. Greets hadden ze al van de helpdesk gekregen. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
kaaskopje Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Wat een drama toch weer. We zijn gewoon verwend en de terpetijnseikers komen allemaal weer uit hun hol! Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Gast Paullo Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Citaat: de terpetijnseikers komen allemaal weer uit hun hol! De "terpetijnseikers" verwachten gewoon dat ze krijgen waarvoor ze betalen of ben jij misschien tevreden als de motor van jouw auto tussen 21h00 en middernacht begint te sputteren en je zo naar huis mag rijden. Greets
aukemuis Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Jij wil morgen niet bij mij de telefoon op komen nemen vermoed ik..... Wat een ellende dit
kasato Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 ja alsof er bij de kabel nooit iets is. Je kan nu toch ff overschakelen naar SD , als er op de kabel werkzaamheden zijn is er vaak niets meer te zien
kaaskopje Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Ik kijk gewoon even SD en zit gewoon weer te genieten Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
RobbieT Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Het zou netjes zijn van Canal Digitaal om meteen duidelijk te maken aan alle abonnee's wat er aan de hand is, desnoods ook via een email. Nu zoeken een hoop mensen zich een ongeluk naar wat er aan de hand is en zoeken de oorzaak eerst bij zichzelf. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Paullo Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Citaat: ja alsof er bij de kabel nooit iets is. Twee dagen na mekaar, identiek hetzelfde probleem op hetzelfde uur. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen