Jean-Claude Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 tiens, ik lees zonet hier dat vanaf vandaag ned1 HD voorzien is van een Dolby geluidsspoor ? da's toch wééral toevallig - net zoals die 'glitches' die plotseling gedaan waren toen de EMM aantallen terug normaal werden. Ik vraag me al af of dat KPN verhaal geen broodje aap is. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: Jean-Claude ok, het zou niet mogen voorkomen, maar ik meen ook te lezen dat de fout bij KPN ligt, niet bij Canaal Digitaal. Heel mooi echter ik betaal geen rode cent aan KPN maar heb een contract met CD en dus zijn hun verantwoordelijk voor hetgeen wat ik betaal..Schuld ligt dus gewoon bij CD En die verprutsen het nu alweer voor de tweede dag op precies het zelfde tijdstip 21.00 uur en dan wisten ze het gisteren ook al en pas vandaag maken ze er een melding van lekker uhhhh snel ja !!!
Gast sattaz Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: kaaskopje Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven. Ik blijf het zielig vinden, de reacties..... Soms zit het mee, en soms zit het tegen. @kaaskopje, Uiteraard zijn er veel belangrijkere dingen in het leven. Dit board gaat echter niet over die veel belangrijkere dingen maar over iets minder belangrijks, satelliet en aanverwante zaken. Nu zit het tegen en ieder verwoordt dat op zijn/haar eigen wijze. Met vriendelijke groeten sattaz
blitzteam Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Nu zit het tegen en ieder verwoordt dat op zijn/haar eigen wijze. inderdaad, mooi klo...... Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
inctrl Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: kaaskopje Betse mensen, ik relativeer. Ook dit wordt weer opgelost. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.Ik blijf het zielig vinden, de reacties..... Soms zit het mee, en soms ziot het tegen. Noem je dat "relativeren"? Zeker weer zo'n typische pvda stemmer "alles komt goed joh NIETS aan het handje, niemand die schuld heeft". Als jij softijs besteld vind je het natuurlijk ook helemaal prima als je alleen het bekertje krijg zonder ijs erin?
Gast S60 Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Hier ook de genoemde zenders blokken om de 18 seconden. Daarnaast liggen hier ook mijn neven kaarten er uit.(grijze) Ik heb de datums gecontroleerd die zijn van 13/12/10. S60
D_V Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Origineel bericht van: ceesv Er zijn ook mensen, die nadat ze alles uit je opsomming gedaan hebben pas op het forum kijken. Ik stond ook om 10 uur op het dak in de regen en de kou nieuwe lnb's en kabels uit te proberen om even later dit berichtje te lezen...
SaTJuNK Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 En als je alleen een HD abbo hebt ? Dan ben je dus de klos.. VU Duo4K SE
Littlesat Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Citaat: Ik stond ook om 10 uur op het dak in de regen en de kou nieuwe lnb's en kabels uit te proberen om even later dit berichtje te lezen... Tip voor de volgende keer.... kijk eerst op sat4all voordat je de regen het dak opgaat... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Origineel bericht van: Henksat Niet alleen hikken, maar ook het geluid is nog eens veel te zacht. Het geluid van het voetbal op Ned3 was gisteren wel erg zacht, je schrikt je rot als je daarna bijvoorbeeld omschakeld naar schreeuwzender SMS6! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Snoopy Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Tja, en dat er op NL3 net een voetbalwedstrijd bezig was zal de zaak zeker geen goed gedaan hebben Hier zowel freezes op de orginele Dreambox en op de TF 77000 HSCI op orginele abo kaarten. Ben lekker BBC gaan kijken ....
Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Hier op dit moment ook op RTL 4. Zitten zij nu weer te kl..ten bij Canal Digitaal. Nog even zo doorgaan, en ik neem de kabel weer.
Gast m.boretti Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Ik heb ipv Ned. 3 HD maar gewoon naar 3 SD gekeken. Zag trouwens toch geen verschil!
picaan Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Het is misschien verstandig dat we kaaskopje gewoon laten lullen en er niet meer op ingaan. Als hij het nou leuk vind om te betalen voor slecht beeld, dan moet hij dat toch weten. Misschien had hij in de middeleeuwen geboren moeten worden.
Littlesat Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Citaat: Zitten zij nu weer te kl..ten bij Canal Digitaal. Nee KPN is aan het kl..ten met de aanvoer naar CanalDigitaal... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen