Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: wilco44
hier geen last meer ,maar dat was gisteren ook zo tot savonds uur of 9 toen begon het weer.

Toen was het spitstijd met Ajax-Auxerre, misschien dat dat er mee te maken heeft.

• Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ben blij met CD, vooral als je weet dat upc in mijn regio de dienst uitmaakt en digitenne zo werkt dat als er een brommer langs rijdt je ook al geen beeld meer hebt. En als het een keer stoort op HD dan kijk ik wel ff naar SD, njente problemo smile

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

Geplaatst:

Ik ook hoor, vroeger had ik zo vaak uitval met UPC kabel, ik kan dit incident verder wel vergeten.

CDS heeft echt wel grote stappen gemaakt de afgelopen paar jaar.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Nog geen Hikup gezien.........Bijna 21.00 uur, afwachten of de sloop ploeg dan begint met het onderhoudswerk. blush

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

De door mij gisteren genoemde t................s hoor ik nu niet meer. Ik geniet ervan dat Canal Digitaal kennelijk de problemen weer de baas is. Hulde!!

N.B. Ik heb begrepen dat ik bepaalde woorden die in nederland gewoon ingeburgerd zijn, hier niet mag gebruiken

Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!

Geplaatst:

ik wil eigenlijk wel graag weten wat de oorzaak was want die onderhoudswerkzaamheden lijkt me een wazig verhaal........ whistle

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Ofwel zijn de werkzaamheden afgelopen, ofwel heeft men bij CDS begrepen dat dit soort van werken nefast zijn voor de reputatie.

Greets

Geplaatst:

Gisteren even naar een paar HD opnames gekeken (de serie Eastwick en Moraalridders)

Beiden afgezet want niet om aan te zien.

Maar ik beschouw het maar als een incident.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen