jepe Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik dacht laat ik deze vraag niet stellen in de topic van dvb-t usb stick. Zijn er al mensen die een dvb-s stick draaiend hebben op de VU duo? Vam Sundek is er nl ook een dvb-s usb stick en voor mij zou dat de mooiste oplossing zijn.
jepe Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Is hier al iets meer over bekend? Op de Dream 800 werkt hij wel. (dat stelt Sundek althans)
LINKEY Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: jepe Is hier al iets meer over bekend? Op de Dream 800 werkt hij wel. (dat stelt Sundek althans) Helaas kan je op dit moment alleen dvb-s ontvangen en niet dvb-s2 (HD kanalen) Op de VU+ heb ik deze stick werkend, maar ik heb er nog niks aan omdat dvb-s2 niet functioneert Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
bugfixrth Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: LINKEY Origineel bericht van: jepe Is hier al iets meer over bekend? Op de Dream 800 werkt hij wel. (dat stelt Sundek althans) Helaas kan je op dit moment alleen dvb-s ontvangen en niet dvb-s2 (HD kanalen) Op de VU+ heb ik deze stick werkend, maar ik heb er nog niks aan omdat dvb-s2 niet functioneert Ik zie op de sundtek site toch wel een Sundtek DBV-S2 USB tuner staan.
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 alles omtrend de dvb-t-c-s usb stick Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen