Gast LadderSat Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 De laatste dagen kan ik niet meer naar Nederland 3 kijken met mijn Rebox 9000HD ontvanger. Wanneer ik dit kanaal selecteer dan krijg ik de melding dat het een gecodeerde zender is. Ik heb echter gewoon een abonnement bij Canal Digitaal en alle andere zenders in mijn abonnement kan ik wel gewoon ontvangen. Ik omzeil het probleem door dan Nederland 3 HD te kiezen, die komt wel gewoon door. Wanneer ik dezelfde smartcard waarbij dit probleem optreedt in mijn andere ontvanger, Rebox 4000HD, stop dan krijg ik deze melding bij Nederland 3 niet. Het ligt dus echt aan de Rebox 9000HD of aan een instelling op die ontvanger. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
satencom Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 wat ik mij af vraag ,waar om je naar de sd kanalen kijkt terwijl je een hd ontvanger hebt. je kunt toch gewoon alle hd kanalen er in zetten , dan heb je dat probleem ook niet meer Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Dutch Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Als je zo graag naar SD wil kijken dan stel ik een nieuwe fastscan voor. Krijg je alles weer opnieuw binnen en dan kijken of het probleem er nog steeds is. Maar als je een HD ontvanger hebt zou ik geen moment twijfelen. Ik kijk nooit meer naar SD kanalen, niet om aan te zien nu ik HD gewend ben. Succes ermee MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2010 Er zijn vele mogelijkheden, waarom Ned 3 SD de melding "gecodeerd kanaal" geeft. Gebruik je de ingebouwde kaartlezer of een CI module? Indien de laatste optie, probeer dan eens de ingebouwde kaartlezer. Wis nederland 3 SD eens uit de zenderlijst en doe daarna een nieuwe (fast)scan. Laad eens de HD fastscan lijst en kijk eens of NED 3 SD dan wel werkt. Gebruik je de laatste software? doe anders eens een software update. Doe eens een fabrieks reset, en installeer de software opnieuw. Succes. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen