Ga naar inhoud


Het "eigen stommiteiten" topic.


Matchless

Aanbevolen berichten

Wat een stommerds zijn jullie. Ik zou nooooooit zoiets stoms hebben gedaan!!! crazy

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Teveel om op te noemen. Daarom kan ik geen specifiek geval noemen. Stommiteiten zijn heel gewoon voor mij. Leuke topic!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoofdstuk Knutselen is niet voor iedereen weggelegd:

Met mijn vader de verwarmingsketel geplaatst. Netjes alles op zijn plaats gezet, alle leidingen daar waar ze horen. Nog even de bouten die de ketel op de grond houden aandraaien. Te hard aangedraaid: de ketel gebarsten. Kostte mij een nieuwe ketel en een flinke scheldpartij met mijn vader.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje uit de oud doos (ik word oud :D)

 

Ik begon mijn carriere op een groot rekencentrum. Moest dus verschillende programmeertalen leren. Daarom uit een library een programma gepakt en gekeken hoe dat in elkaar zat.

 

Ik dacht ik voer dat programma gewoon uit en zie wel wat er gebeurt. In die tijd was dat in de batch. Nou er gebeurde niet veel dus. Totdat een uurtje later een operator op een steekwagentje 10 dozen ponskaarten kwam breng.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heel lang geleden was er op de tv een serie genaamd "dagboek van een herderhond".

 

Ik lag toen in het ziekenhuis voor een operatie en de man naast me zat (tijdelijk) in een rolstoel.

 

We zaten met z'n alle in het dagverblijf en daar komt die pastoor een heuvel afrijden en krijgt een lekke band (lekke tuup). De pastoor voelt aan de band en zegt dan "god miljaar".

 

Ik kreeg weer eens en briljante ingeving en draai van me buurman het ventiel uit zijn band smile

 

Hij wilt wegrijden om te gaan slapen en voelt dat zijn band leeg is. Hij zegt idd ook "god miljaar".

Niemand had dat natuurlijk gedaan.

 

Tot zover is het nog leuk.

Maar het rotte was dat er geen pomp in het ziekenhuis te vinden was en daarom liep ik de hele week met een schuldgevoel rond als ik de buurman weer zwabberend door de gangen zag rollen en alles omver reed blush

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaren geleden in de U.S. of A. in the middle of nowhere.

 

Midden in de nacht moest ik met een maat de Greyhound nemen om van een minuscuul boerendorpje naar Minneapolis te gaan. De bus was vrij vol en op een gegeven moment zei ik "ga jij daar zitten, dat zit ik wel naast deze zakkenroller" want de persoon zag er niet uit. De persoon had gelukkig niet het hele gesprek opgevangen. Hij wreef in zijn ogen en stelde zich in het Nederlands voor als ... uit Den Haag.

 

Wijs geworden van deze les heb ik in het vervolg mijn opmerkingen een beetje ingehouden.

 

2 jaar geleden in Boston in een duur hotel/biercafe plaatste ik in het Nederlands een opmerking over de maitre d' dat die toch wel een mooi baantje had. Niet veel meer te doen dan een beetje de serveersters achterna te zitten. De hele avond werden de lekkerste dingen die wij niet besteld hadden geserveerd. Wij snapte er niets van. Toen wij moesten afrekenen kwam de beste man naar ons toe. Hij had onze gesprekken gehoord en hoe positief wij over hem hadden gesproken. Hij vond dat hij wel iets terug kon doen op zijn kosten. De beste man kwam ook uit Den Haag.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer een schotel ophangen.

Vluchtig informatie doorlezen, hmm naar het zuiden. Oh dan past hij vast mooi aan de achterkant van het huis, geen gezeur woningbouwvereniging (mag niks aan de voorkant). Hop gaten boren, bouten erin, schotel vast. Zo en maar aansluiten.

 

Uh volgens mij kijkt de schotel recht tegen de flat ernaast aan.

Hmm gaat niet werken dus. Dus hangen er bij mijn ouders(daar woonde ik toen nog) nog mooi 4 bouten in de achtermuur.

 

 

Ander geval.

 

Even een rek waar keukengerei aan kan hangen ophangen boven het aanrecht. Even opmeten, aftekenen en hop boren!

De boor de muur in, gaat er goed in totdat hij blijft steken.

Even beetje doordrukken, nog een beetje kracht zetten en toen:

werd ik ineens zeiknat en spoot er water uit de muur.

 

Wat wil het geval boven ons aanrecht, afgewerkt tussen de keukenkastjes hangt de CV ketel, tja wellicht ook logisch dat onder de ketel leidingen zitten :-) Als ik de plaat voor de ketel had weggehaald had ik zo kunnen zien dat de leidingen daar recht naar beneden gingen.

 

Ik kan wel zeggen ik heb nog nooit zo'n snelle sprint de kelder ingedaan om het water af te sluiten.

 

Vrouw 's komt 's middags thuis en vraagt zich af wat de loodgieter doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik ben als klein kind eens door mijn grotere broer en zijn kornuiten naar de fietsen annex brommerwinkel gestuurd om een doosje bougievonken te halen........

wist ik veel.......


Standaard belletje uit te voeren door stagiare... Even met spoed de heer C. Hond bellen in het dolfinarium of bij de lokale computerboer een doosje MX-Records halen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik ben als klein kind eens door mijn grotere broer en zijn kornuiten naar de fietsen annex brommerwinkel gestuurd om een doosje bougievonken te halen........

wist ik veel.......


Zo werd ik eens als stagiere eens naar de Technische dienst gestuurd voor een plintentrap

Zij zeiden me daar over een uur terug te komen vanwege het iemand eventjes in gebruik had.

Ik zo lomp na een uur het nog eens te gaan vragen mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 jaar zal ik geweest zijn en ging mee vissen met mijn oom.

 

Bamboe hengel opgetuigd (zo'n oud 4-delig insteekding).

Brood aan het haakje en omdat er veel wind stond de hengel hoog

door de lucht vanachter mij een enorme zwieper naar het water.

 

Shit, waar is mijn dobbertje nou? Niet te vinden. Ik volg deel 1,

2, 3 en . . . . geen 4 (het topje). Dus topje inclusief dobber

spoorloos.

 

Na een uur zoeken lag alles zo'n 15 meter achter mij in het

weiland.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst de bus van mijn zus en zwager geleend voor een klusje.

Ding zag er niet uit, onder de vogelstront. Denk 'zal hem

effe afspuiten ziet ie er weer wat toonbaarder uit'. Dus ik

met de hogedrukreiniger in de weer. Alleen jammer dat ik het

raam aan de chauffeurskant wagenwijd open had staan frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens eens op de MTS een licht-donker schakelaar gemaakt waarbij de lamp "aan" ging als het licht werd en "uit" zodra het donker wordt

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terror
Ik heb eens eens op de MTS een licht-donker schakelaar gemaakt waarbij de lamp "aan" ging als het licht werd en "uit" zodra het donker wordt


Misschien moet je je stommiteit even toelichten hier, anders snappen de Belgen onder ons niet wat je nou verkeerd hebt gedaan...... wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...