Ga naar inhoud


anal+


Gast

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen ik heb hyundai100ir ik heb bijna alles geprobeert maar ik krijg heel slechte beeld alleen bij anal+ alleen op transponder 125515 rest doet het prima alleen maar een transponder ik heb alle patchs en firmware en alle files voor fun card geprobeert maar lukt het niet met de ene transponder

signaal sterkte is ong.65% en kwaliteit is ong 90% maar toch blokkeregi beeld

signaal valt iedere keer naar 10% dan komt terug alleen op deze transponder 12515 graag hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou je reciever even terug brengen naar de dealer em hem daar nog eens op zijn satelliet aansluiten en kijken (of eventueel bij een vriend kijken). Dan weet je of het in het apparaat zit (SW of HW probleem) of aan je schotel/LNB opstelling!! Ik zou dit doen zodat je ook echt kunt vergelijken!!!!

 

Zou anders nog een de orginele FIRMWARE kunnen laden en hem alle zenders laten zoeken. Kijken wat dat nog doet. Op zich klinkt het signaal sterkte enzo toch wel goed, maar je weet nooit wat een tikje meer naar links of rechts doet!!!

 

Succes en laat het ons weten....

 

JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik ook gedaan bij de dealer doet het prima ik heb ook nieuwe schotel geplaatst 110 cm maar nog geen resultaat paar weken geleden was alles goed in een keer gaat de signaal sterkte weg en over een paar seconden komt weer terug

ik heb alles aan gedaan maar toch die ene transponder rest doet het wel goed

mischien moet ik nieuwe coax kabel proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er geen boom in de weg, die voorheen niet veel blad had maar inmiddels wel voorzien is van veel bladeren.

 

Ik heb er bij iemand anders ook last van gehad. De schotel in het najaar geplaatst en laat in het voorjaar kwamen er steeds meer storingen in het beeld. het bleek dus een boom te zijn!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen voor de ene transponder terwijl de rest 100% goed is okey er is wel een boom maar die is er al jaren en ik nergens last van gehad hyundai heb ik al bijna jaar voorheen had ik humax ook geen last van gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...