Gast johnR32 Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 Gaan we doen. Morgen laat ik ook nog effe de ontvangen+LNB doormeten bij de sat dealer. Je hoort nog van me. Groet, John
Gast johnR32 Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Hi Icord, Ik heb alles laten doormeten bij de Sat dealer. Hij kwam tot de conclusie dat mijn CI module (standaard van canal digitaal) niet geheel geschikt was voor de humax icord. Hij heeft er een ander in gemonteerd en ik moet zeggen dat het probleem vrijwel is opgelost (kan eurosport HD nog niet vinden en een paar anderen)Tja 100 euri verder maar wel HD beeld..... Wel krijg ik af en toe bij het zappen eerst een melding van 'slecht signaal' (had ik voorheen ook!). Betekent dit dat de schotel nog beter moet worden uitgericht? Afhankelijk van de gekozen zender is de sterkte 80% en fluctueert de kwaliteit tussen de 80 en 100% Wat denk jij icord.
IcordHD Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Beste johnR32, Fijn te horen dat je HD zenders werken, Eurosport HD werkt met een andere instelling 8psk ipv qpsk. Welke CI module heb je nu? Slecht signaal duidt op inderdaad beter afstellen schotel, daar kan ook je probleem van eurosport in zijn.(wegens 8psk) Met groet IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Gast johnR32 Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Hi IcordHD, Ik heb nu een Astoncrypt DVB-CI module met DVB number 2557. De module heeft tevens een Led lampje. Betekent dit dat ik Eurosport HD op het volgende kan ontvangen: 23,5/ 12109/H/27500 en FEC 3/4? Tevens ontvang ik sommige Free-to-air niet. Kan dat ook iets met bovenstaande te maken hebben? Hoor graag jouw mening. Groet, JohnR32
Gast johnR32 Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Hi IcordHD, Het is me al gelukt om Eurosport HD te krijgen door 8psk ipv qpsk in te stellen bij het zoeken. Super bedankt voor jouw advies. Waar kan ik overigens deze info vandaan halen (op de lijst van canal digitaal staat niet op of je 8psk of qpsk moet gebruiken.) Daarnaast ben ik nog op zoek naar een nederlandse handleiding van mijn icord. Kun jij mij daar verder mee helpen? Heb deze namelijk niet. Groet, johnR32
IcordHD Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Beste johnR32 Meesal kijk ik op de website "nl.kingofsat.net" voor de instellingen. Tevens is op dit board meestal al vrij snel de wijzigingen te lezen omtrent transponders. Gebruikshandleiding zal ik proberen met google boven water te halen. Die van mij heeft gewoon een NED gedeelte. Voor nog meer weetjes kijk op dit board ook eens bij het Humax gedeelte daar kom je ook veel tegen over de IcordHD. Met groet; IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Gast johnR32 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Beste IcordHD, bedankt voor de tip. Voor de NL handleiding heb ik ook al veel gegoogled. Helaas zonder resultaat...Hoop dat jij meer succes hebt. groet, JohnR32
IcordHD Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Beste johnR32 Je heb een PM Met groet IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen