Ga naar inhoud

Dilemma voor vervangen DM7020-S

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals jullie kunnen zien heb ik een DM800HD en een oude Dm7020.

Als straks de nieuwe 800HD-SE en 7020HD uitkomen wil ik de oude 7020-S vervangen.

Het gaat zeker weer een Dreambox worden maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat de vervanger gaat worden. Welke keuze zou wijs zijn, de 800DH-SE of de Dreambox 7020HD?? Gaarne hulp met dit luxe probleem laugh

B17 confused

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

ik ga voor de 7020 hd, in verband met een sattuner en kabeltuner wat de 800 niet kan, dat is of/of. al enig idee wanneer de 7020hd uitkomt? zou ergens in vierde kwartaal worden, maar ja.... dreambox kennende

Geplaatst:
Origineel bericht van: toeter
ik ga voor de 7020 hd, in verband met een sattuner en kabeltuner wat de 800 niet kan, dat is of/of. al enig idee wanneer de 7020hd uitkomt? zou ergens in vierde kwartaal worden, maar ja.... dreambox kennende

misschien iets nauwkeuriger geformuleerd:

de dm7020HD heeft 1 dvb-s(2) tuner uit de doos en een extra insteek-sleuf voor een 2e dvb-s(2) of dvb-t / dvb-c tuner die je er als optie bij kunt kopen dus feitelijk een twin tuner

ciao

Pabadam

Yonderboi

Geplaatst:
Origineel bericht van: toeter

Volgens mijn bronnen begin december, maar inderdaad......

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen