D.Quijote Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Na het overlijden van mijn MOBO van windows XP heb ik nu sinds kort Windows 7, en gebruik het mail programma windows live mail, waar ik net aan begon te wennen. Vandaag kreeg ik een update van ome Bill, en heb nu ineens windows live mail 2011, wat er weer heel anders uitziet. Wat ik nu zoek of je bij je e-mail eigen briefpapier kan gebruiken, en waar je dat kan instellen. Dus het gaat om windows live mail 2011. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
satencom Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 wat bedoel je met eigen briefpapier om invoegen of bij te voegen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
D.Quijote Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Wat ik bedoel is als je een e-mail schrijf is de achtergrond wit. Nu kon je bij XP een andere achtergrond kiezen, er waren er standaard een stuk of 10, er was er een met bloemetjes of herfstbladen of zoiets dergelijks. Maar je kon ook je eigen achtergrond ontwerpen. Dus daar ben ik op zoek naar, want ik kan die mogelijkheid niet terug vinden in windows live mail 2011. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
winwiz Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Had je in je XP toevallig outlook in gebruik? Daar kon je andere achtergronden instellen. Outlook express ben ik niet zeker van, dat heb ik nooit gebruikt maar ik vermoed dat dit wel kon. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
D.Quijote Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Ja, ik gebruikte outlook express bij XP. Maar omdat windows live mail en live mail 2011 de opvolger is van outlook express, zoek ik nu die mogelijkheid. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
satencom Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 ik heb er even om gezocht ik kan het ook vinden het is ook heel uitgebreid allemaal windows live mail 2011 ik heb ook even op internet gezocht, ik kwam te ontdekking dat er meer mensen zijn die er om zoeken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sjattuh Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Probeer eens linksboven op dat boekje met omgekeerde driehoekje te klikken, dan krijg je een lijstje en ga je naar 'opties'. Hier kun je 'mail' kiezen en dan 'composeren' of iets in die geest. Misschien als je hier zoekt kun je een achtergrond inladen. Probleem is even nu dat Mail 2011 erg nieuw is en er dus nog maar bar weinig op te googlen valt. Ik ben momenteel mijn server aan het updaten naar Windows 7 en zal morgen/overmorgen daar ook Windows Live 2011 installeren. Als je het dan nog niet gevonden hebt zoek ik het wel voor je op. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
D.Quijote Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Dat omgekeerde driehoekje had ik ook al gevonden, en ook de opties en mail, maar composeren ben ik nog niet tegen gekomen. Dus hou me op de hoogte als je wat vind. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sjattuh Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Origineel bericht van: D.Quijote Dat omgekeerde driehoekje had ik ook al gevonden, en ook de opties en mail, maar composeren ben ik nog niet tegen gekomen. Dus hou me op de hoogte als je wat vind. Salu2, D.Quijote Ik moet het vertalen vanuit het Engels... je kunt daar o.a. je standaard lettertype aanpassen, wellicht dat je daar ook je achtergrond kan veranderen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
D.Quijote Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2010 Mijn standaard lettertype had ik daar al aangepast, achtergrond ben ik nog niet tegengekomen Salu2,D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
satencom Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 ik heb een handleiding gevonden hoe het alle maal werkt klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
D.Quijote Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2010 Bedankt, maar ik lees niets over eigen briefpapier. Maar wel heel veel andere zaken waar ik wat aan heb. Wat was outlook express toch eenvoudig, die deed percies wat die moest doen zonder al die extra mogelijkheden of poespas. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen