Ga naar inhoud


Pace dvr500


Gast

Aanbevolen berichten


 

Ik heb ondertussen de faq op Prowler's site gelezen. Toch heb ik nog een paar

zenders weten te vinden o.a pr*7, kabel1 en het info kanaal van Str**m. Ook enkele radio station kwamen erdoor. Dan vraag ik mij af wat dan het verschil is

met deze zenders met anderen die er niet door komen (iets met PID's mischien??).

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een posting van Mimisuko staat dit :

De Pace wordt nu wel als "oud" ervaren, maar heeft ook mij ooit 1699,- gekost. Helaas bleek het beest in nieuwstand ook al hopeloos verouderd. De fabriek in Engeland had 'strikte' regels gekregen teneinde de zo felbegeerde "MultiChoice Goedgekeurde" ontvanger status te mogen voeren waardoor ze meteen de eerste officiele digidoos voor Nederland werd. Het apparaat moest dus zo snel mogelijk in de markt gezet worden.. De Pace DVR 501 (G4) heeft een tunerbereik van 950-2050Mhz. Heeft geen ML@MP en kent dus geen b-frames waardoor de Duitse FTA voor een groot deel onzichtbaar blijft. Zijn iets nieuwere broertje (G6) had een scart aansluiting en een inmiddels standaard tunerbereik van 950-2150Mhz..Kocht hem ooit omdat de boel digitaal ging in Nederland en ik best tevrden was met de analoge Pace MSS-1000 en MSS-466G. Wat een zepert was die Pace 501...Gauw omgeruild voor de niet officiele (toen) Nokia MM9500... Denk dat die Pace aversie ook doorstraalt in dit BBS. Het ding kon niks, mocht ook niet, beloofde updates kwamen nooit, absurde kaartafhandeling e.d. Kortom; het apparaat miste iedere overtuiging... Zie ze nu nog alleen als extra (reserve) doos voor op de camping of bij Oma

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...