martjeB Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Ik heb in de slaapkamer een dm7000 met CD kaart als server. In de woonkamer staat een 800HD box als client. Stel dat ik de box in de slaapkamer ruim een maand niet gebruik, dan mis ik de kaartupdate. Kan ik de client toestemming geven om de server de kaart te laten updaten door de 1 in de volgende regel? F: user3 pass3 0 0 1 Gtz. Martje B
lujo Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Dat zou op zich moeten lukken, daar dat regeltje volgens mij ook voor bedoeld is. Echter heb ik zelf geen praktijk ervaring.
Cobus R Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Dat werkt maar de server moet wel draaien uiteraard. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
martjeB Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Als de box boven op standby staat, draait de server, want ik heb dan nog steeds beeld beneden. Is er nog een risico om dit zo te doen, bijv. dubbele updates als de box boven wel aanstaat? Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen