Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag ik zoek het hele forum af voor instal van de harde schijf. Na het formateren via het DM800 menu moet ik kunnen opnemen maar de box zeg dat de schijf to Small is echter de schijf is 500 gb. Hoe stel ik alles in ?? wie weet raad ??

Dank u

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Had je hem eerst geformatteerd onder Windows??

Of gebruikt onder Windows??

Zoja??

Pas het bestands systeem dan even aan met een geschikt programma zoals b.v ext2fsd (ff googlen)zodat Linux er ook correct mee om kan gaan..

Succes,

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

500 mb is inderdaad erg "small". whistle

Origineel bericht van: regiokanjer
Dag ik zoek het hele forum af voor instal van de harde schijf. Na het formateren via het DM800 menu moet ik kunnen opnemen maar de box zeg dat de schijf to Small is echter de schijf is 500 mb. Hoe stel ik alles in ?? wie weet raad ??

Dank u

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Geplaatst:

Wellicht moet je de opnamelokatie nog aanpassen, zodat ie naar de harddisk gaat schrijven?

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Geplaatst:

Kweetniet, das nu een lui antwoord van je. Als je uren het web aan het door zoeken bent waar de fout zit. kunnen wij echt niet spreken van pamper gedrag. Ik stel gewoon een vraag en als ik van die kinderachtige opmerkingen wil dan ga ik wel naar Sesamstraat waar jij woont !!!

Geplaatst:

@ Regiokanjer: En als jij nu ipv dit bericht had gesxchreven dat je je vergist hebt en dat dit een schijf van 500GB was alles weer duidelijk.

Laten we wel aardig blijven naar elkaar aub.

M_Z

Geplaatst:

Als je hem geformateerd hebt in je menu dan moet je hem ook daarna mounten.

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Geplaatst:
Ben het eens met je M_Z alleen de laatste regel had ook weer niet gehoeven van Weetniet. Aardig zijn op het forum is het beste en ik deel je mening dan ook van harte....

de laatste regel van Kweetnie is zijn signature, maar ik begrijp je verwarring.

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Geplaatst:

@regiokanjer:

Ik hoop dat onderstaande duidelijk is?(Wat de signature betreft)

Kijk, voor hetzelfde geld heb je er 'n USB-stickje inzitten van....jawel, 512 MB. Dan had het goed kunnen zijn dat je opname naar de stick gaat, i.p.v. de harde schijf. Dan had jij dus geen typefout gemaakt, en was mijn opmerking terecht.

Dus mijn vraag is of je er toevallig ook nog 'n stickje in hebt? Trek die er dan eens uit en start de box opnieuw.

Origineel bericht van: the_knarf
Ben het eens met je M_Z alleen de laatste regel had ook weer niet gehoeven van Weetniet. Aardig zijn op het forum is het beste en ik deel je mening dan ook van harte....

de laatste regel van Kweetnie is zijn signature, maar ik begrijp je verwarring.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen