Johan45 Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Dat klinkt positief. Ik denk dat ze de machine na twee jaar stilstand nu snel aan de gang willen hebben. Vult u rustig aan !!!
vGnp Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Origineel bericht van: uniden Hoef al niet meer te wachten op woensdag,ze belden me vanmorgen al op,om door te geven dat ik maandag maar weer moest komen voor een 2e gesprek daarbij zit dan tevens een persoon van de personeelsafdeling En dat op een zaterdag! Ik lees: salariseisen! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Con Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Origineel bericht van: uniden Hoef al niet meer te wachten op woensdag,ze belden me vanmorgen al op,om door te geven dat ik maandag maar weer moest komen voor een 2e gesprek daarbij zit dan tevens een persoon van de personeelsafdeling Van harte, tegenwoordig een lot uit de loterij. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Rocketscientist Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Citaat: alleen 1 nadeel de machine staat al ruim 2 jaar te verstoffen in het gebouw,ze hebben daar nooit echt een goede machinevoerder gevonden voor die machine. Jij kent blijkbaar een kunstje dat ze nodig hebben. Zorg dat je er goed in wordt en ze zullen je nooit meer kwijt willen. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
gigantaandemuur Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 T lijkt mij toch tamelijk ontmoedigend als ze je papieren gelijk door de papiervernietiger jagen. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Con Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Origineel bericht van: uniden . . . dat ik maandag maar weer moest komen voor een 2e gesprek daarbij zit dan tevens een persoon van de personeelsafdeling . . . EN? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 (wens je alle succes, uniden) Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
uniden Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Gesprek was weer positief,rondleiding door een andere gebouw gehad,waar ook een nieuwe machine stond te verstoffen,men vroeg nog wel of ik maandag kon beginnen(was geloof ik niet helemaal de bedoeling dat ik dat hoorde) maar goed wordt vanavond en of morgen gebeld of ze met me doorgaan,mijn gevoel zegt dat ze het wel aandurven dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Had je een pak aan? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Psychosammie Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Dat klinkt goed. Nu even nadenken over de arbeidsvoorwaarden voor je volgende gesprek. Ik doe een aftrap: - Salaris net onder de Balkenende norm want je moet nog kunnen doorgroeien; - Auto van de zaak met chauffeur; - Secretaresse, blond en 18 jaar; - Uiteraard TV met sat ontvanger op de kamer; Ben ik nog iets vergeten? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Bigfoot Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Dat de scretaresse ook een plat hoofd moet hebben om je bier op te kunnen zetten.
D.Quijote Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 @ uniden; Ik zat nog even bij je profiel te kijken naar je beroep, maar er staat een foutje in, er zijn 3 mogelijkheden. 1: een f teveel 2: een r teveel 3: of die f moet een d zijn Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
uniden Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Origineel bericht van: D.Quijote @ uniden; Ik zat nog even bij je profiel te kijken naar je beroep, maar er staat een foutje in, er zijn 3 mogelijkheden. 1: een f teveel 2: een r teveel 3: of die f moet een d zijn Salu2, D.Quijote aangepast hebben al gebeld,mag morgen een contract ondertekenen. of ik dan maar morgen middag aan de bak wil,dat ging hem niet worden,vanuit mijn kant,dus nu op na donderdag dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
hugogertie Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Proficiat en veel succes VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen