dogeatdog Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 Omdat de kans heel groot is dat ik binnenkort overstap naar digitenne. Ben ik opzoek naar een goede DVB-T tuner voor op mijn mediacenter. Deze draait op windows7. Ik had ook al eens een tuner voor de sat gekocht maar die draaide alleen op Vista op mijn letop. Vandaar vraag ik eerst maar even advies voor dat ik weer iets verkeerd koop.
Dutchsat Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 De beste is zonder meer de Terratec Cinergy DT USB XS Diversity en wordt goed ondersteund zowel in Linux als in Windows. Dit is een twin tuner, en op mijn HTPC met DVB-Viewer werkte het twin gebeuren perfect. De stick heb ik nu ingebouwd in mijn VU+. Er is een goede test hiervan met 15 andere sticks beschikbaar. Het is wel een test uit 2008, maar er is de laatste 2 jaar niet veel veranderd op SD/Mpeg2 gebied, de nieuwe ontwikkelingen zitten allen op Mpeg4/HD, maar daar is dus hier geen aanbod van. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Psychosammie Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Da's een oude test. Ik zou voor de Anysee E30 Combo Plus gaan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
rudolfdebeer Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Hauppauge USB hier, is hem niet. 20 jaar oude BT848 TV-kaart analoog van hun wel, doet nog dienst. Technisat wil ik ook nooit meer DVB-T is uberhaupt slecht alternatief. Wokken blijft top. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
dogeatdog Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 ja ik wilde overstappen, maar heb toch weer bij cd blijven hangen. dus toch maar weer opzoek gaan naar een dvb-s tuner.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen