Ga naar inhoud

[DM800HD] Services lijst van 1 naar 3 kolommon

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag!

Vanmorgen aan het klooien geweest met een DM800, met Gemini 5, maar slaag er niet in om de services lijst van 1 naar 3 kolommen te krijgen. Op mijn 500 ging dat m.b.v. de "help" knop, maar hier krijg ik het niet voor elkaar.

Iemand een idee, voor ik een andere image ga proberen?

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

In geen van al die images? Dat wordt een onoverkomelijk probleem voor mijn vrouw :-(

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Momenteel is dat in nog geen enkel image. Het is overigens een extreem lastige klus om dit gepatched te krijgen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

vraag me af of het niet eerder onwil is van de enigma2 ontwikkelaars OF dat de ingeslagen weg voor de structuur van enigma2 dat helemaal niet toestaat.

in eerdere identieke topics 2007/2008 was men namelijk zo overtuigd van de functionaliteit van enigma2 dat die behoefte (van enigma1 gebruikers) eerder weggewuifd werd.

ciao

Pabadam

Yonderboi

Geplaatst:

Dan moeten we er maar aan wennen.. Hartelijk dank!

Ciao, Henk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen