Ga naar inhoud

[RE-8000HD] History HD en Eurosport HD blijven hikken en stotteren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij doen de beide zenders History Hd en Eurosport HD het nog steeds slecht(hikken en stotteren) zelfs bij 86% signaal.

De andere HD zenders doen het allemaal weer prima.

Iemand enig idee?

• Moderator
Geplaatst:

Bij een ander lid hielp het, de antenne optimaal uit te richten op deze transponders.

Lees >dit< topic maar eens door.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Mijn rebox 9000HD heeft dit al vanaf dag 1 ook mijn vorige ontvanger topfiel 7700 had dit ook.

Ik heb bijde ontvangers op verschillende schotels gehad en het stotteren is er nog steeds

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

Geplaatst:

Ik heb er met de 8000 ook last van, schijnt dat deze zenders worden gebroadcast via skylink en niet door CD, soms lopen ze helemaal niet.

Ik heb alles geprobeerd en niets helpt. Ook met een unicam werken ze zelfs niet,

Dus ik denk dat het ook nog wel eens in de Kaartlezer kan zitten (Software)

Geplaatst:

Heel gek, maar sinds vandaag geen last meer gehad van hikken en stotteren. Het probleem ligt waarschijnlijk toch bij CD

Geplaatst:

Volgens mij hebben ze ook het probleem met de hongaarse tekst opgelost, of misschien heb ik dit gemist. Geen hikken en gewoon in het Nederlands, ze gaan vooruit :-)

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Geplaatst:

Op die transponder zitten o.a. History HD (Tsjechische EPG) en History HD DUT (Ned. EPG).

Ditzelfde is ook (of gaat binnenkort gebeuren) bij Eurosport HD (DUT), NG Wild (DUT), Jim Jam (DUT) en Bebe TV (DUT).

En misschien vergeet ik er nog wel een.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Op die transponder zitten o.a. History HD (Tsjechische EPG) en History HD DUT (Ned. EPG).

Ditzelfde is ook (of gaat binnenkort gebeuren) bij Eurosport HD (DUT), NG Wild (DUT), Jim Jam (DUT) en Bebe TV (DUT).

En misschien vergeet ik er nog wel een.

Kan dat misschien ook de reden zijn dat bij mij Nat Geo Wild ook niet meer wilt werken ? smile Ik heb het verder nog niet onderzocht, maar het beeld blijft zwart bij me wink

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Dat weet ik niet. Bij mij doet hij het wel.

Tenminste, de versie met de toevoeging DUT. De oude versie (zonder DUT) kan ik nu niet zien. Mijn vrouw zit in de weg. :D

Ik heb hem opnieuw ingescand op de beide decoders, NG Wild heeft ook de toevoeging DUT gekregen. Beeld heb ik dus weer. Maar bij mij komt alleen het EPG nog niet door, zend CD deze nog niet uit voor NG Wild of heeft de Rebox hier toch een probleem? smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

• 2 weken later...
Gast easygoerik
Geplaatst:

Ik heb dit euvel nu dus ook. Weliswaar niet op de Rebox maar Mvision HD ontvanger. Ook het scannen van alleen de 12109 freq heeft geen nut. Weer een belachelijke situatie dat gehannis en geschuif van kanalen.. pffffffffffff

Geplaatst:

Bij mij loopt Eurosport HD pas goed als de ontvanger een poosje aanstaat. De tuners moeten warm worden??

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen