maestro Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 Wie kan mij helpen aan de drivers, of vertellen welke drivers ik nodig heb, voor de Easynote mit-cou A. Ik zoek de audio / video & modem drivers. De laptop is gecrashed, en PB vindt het blijkbaar niet meer nodig om drivers van oude producten op hun site te zetten. Bij voorbaat dank! Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
maestro Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2010 Ben er via pcwizzard achter dat de grafische driver een VIA/S3 unichrome KM800 is, en de audiochip een ac'97. Dit werkt dus. Als iemand mij aan de modem spec's kan helpen, dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
satencom Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 als je wilt weten wat er allemaal op je moeder bord zit moet aida32 even van internet plukken wat van Windows heb er nu op Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
maestro Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2010 Id inderdaad een handig proggie.. doet ongeveer hetzelfde als pcwizzard. Geeft alleen helaas niet mijn modem chip aan. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen