SnijdeA Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Geplaatst: 3 november 2010 Kan toch gewoon vanuit het menu ? Er is permanent time shift, er is Alternate time shift, er is AutoTimeshift en er is het oude Permanent recording. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
EBOR Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 32 gb compact flash zonet geprobeerd in openPli, hier loopt hij ook binnen 40 seconden muurvast. Zit het'm toch in de kaart. Kingston greets DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
SnijdeA Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Geplaatst: 5 november 2010 Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe Transcend 400X 64GB CF kaart ontvangen en direct getest. Hij doet het prima, heb 1 spontane reboot gehad, geen idee waar dat door kwam, maar daarna nog geen rare zaken meegemaakt. Na lang naar een HD kanaal te hebben gekeken en een timeshift van 9,5GB te hebben opgebouwd zapte ik naar een andere zender en dat duurde 5,5 seconde, een stuk sneller dan vanaf HD. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
bigtwin Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Er lijkt een probleem met OE1.6, wat de problemen met CF kaartjes veroorzaakt. Ik durf geen link naar dmm te posten, want dat zou als commerciele link goed voor een waarschuwing/ban kunnen zijn (ik vind ze hier de laatste tijd onvoorspelbaar voor dat soort waarschuwingen). Zoek maar even op de pli site, daar vind je de link. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
SnijdeA Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: SnijdeA Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe Transcend 400X 64GB CF kaart ontvangen en direct getest. Hij doet het prima, heb 1 spontane reboot gehad, geen idee waar dat door kwam, maar daarna nog geen rare zaken meegemaakt. Na lang naar een HD kanaal te hebben gekeken en een timeshift van 9,5GB te hebben opgebouwd zapte ik naar een andere zender en dat duurde 5,5 seconde, een stuk sneller dan vanaf HD. Zojuist werkte de timeshift helemaal niet meer. Zodra ik op pauze drukte, gebeurde er niets. Timeshift op HD gekozen, werkt wel. Timeshift weer op CF gekozen, werkt niet. Raar. Reboot, werkt nog steeds niet. In de Device Manager is de CF niet meer zichtbaar. CF er uit, CF er weer in, nu is ie wel zichtbaar, opnieuw formatteren en timeshift werkt weer. Vreemd. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
EBOR Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Bij mij ging hij naar sdd . anders gemount, spontaan. raar DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen