Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Het album Thriller is het niet. De Westlake Recording Studios liggen wel aan de goede kant van de US. Dus volgens Amerikaanse termen wat in de buurt.

Het is een album van de "early" 70's , en zowat iedereen had die LP toen wel ergens op zijn kamer liggen. Pas in 1987 werd het uitgebracht op CD.

Op de cover van de LP ( en CD ) staat een foto van dit pand.

Hint : Racefiets

 

Nu aan jullie. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 2.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had hem bijna, er staat wel een race fiets op de cover maar geen pand.

Ook is de CD in 87 her uitgebracht. Of misschien is het toch goed.

 

Salu2, D.Quijote

 

Toch wel goed ben door de war gebracht omdat ik naar een pand zocht.

 

1230 fifth street Berkely CA 94710 Calefornia, is het adres van de locatie, L.P. Cosmo's factory van Creedance Clearwater Revival

 

wiki

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
In dit pand (gemarkeerd met een rode stip) in de US werden de repetities gehouden van een album die behoort tot de grootste albums ooit gemaakt. Ongeveer de helft van de nummers van dit album haalden in de ganse wereld de top 10.

Graag naam van de plaats / naam album / naam uitvoerders.


Wat wordt er verstaan onder "grooste" album ooit gemaakt ?

formaat ? whistle
aantal malen verkocht ?

Miljoen albums verkocht 29
Their Greatest Hits 1971-1975 - Eagles (Elektra) Hun Greatest Hits 1971-1975 - Eagles (Elektra)
--------------------------------------------------------------------------------
27 Million Albums Sold Miljoen albums verkocht 27
Thriller - Michael Jackson (Epic) Thriller - Michael Jackson (Epic)
--------------------------------------------------------------------------------
23 Million Albums Sold Miljoen albums verkocht 23
Led Zeppelin IV - Led Zeppelin (Swan Song) Led Zeppelin IV - Led Zeppelin (Swan Song)
The Wall - Pink Floyd (Columbia) The Wall - Pink Floyd (Columbia)
--------------------------------------------------------------------------------
21 Million Albums Sold Miljoen albums verkocht 21
Back in Black - AC/DC (Elektra) Back in Black - AC / DC (Elektra)
Greatest Hits Volumes I & II - Billy Joel (Columbia) Greatest Hits Volume I & II - Billy Joel (Columbia)
--------------------------------------------------------------------------------
20 Million Albums Sold Miljoen albums verkocht 20
Double Live - Garth Brooks (Capitol Nashville) Double Live - Garth Brooks (Capitol Nashville)
Come On Over - Shania Twain (Mercury Nashville) Come On Over - Shania Twain (Mercury Nashville)
-------------------------------------------------------------------------------
19 Million Albums Sold Miljoen albums verkocht 19
The Beatles - The Beatles (Capitol) The Beatles - The Beatles (Capitol)
Rumours - Fleetwood Mac (Warner Bros.) Rumours - Fleetwood Mac (Warner Bros)
--------------------------------------------------------------------------------
17 Million Albums Sold Miljoen albums verkocht 17
Boston - Boston (Epic) Boston - Boston (Epic)
The Bodyguard (Soundtrack) - Whitney Houston (Arista) The Bodyguard (Soundtrack) - Whitney Houston (Arista)

Bron:digitaldreamdoor ->best_sold_albums

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet wat je bedoelt Checkin , maar een groot album wordt niet afgewogen aan de verkoopcijfers. Een album van de jaren 80,90,enz... heeft nu eenmaal meer verkoopcijfers dan een album van de jaren 60 of 70.

 

Dus, wat het allerbeste album ooit is geweest is altijd subjectief.

 

In de volgende link vind je deze LP van vroeger terug. Zelf heb ik deze LP compleet "kapot" gedraaid in de mijn vroegere DJ jaren , dat ik verplicht was er een tweede exemplaar van te kopen. :D

 

http://www.besteveralbums.com/yearstats.php?y=197

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Don, heb ik gelezen maar die was dan nog niet aangevuld met de wiki info. smile

 

Het is idd. dit album . Had ook jouw aanvulling niet gelezen. whistle

 

Is goed Don , dus jij mag weer hoor.

 

De oplossinglink :

 

http://www.rockandrollroadmap.com/san-francisco-area-misc/cosmo-s-factory/view-details.html

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor.

 

Jij bent terug aan zet. Is wel een héérlijke LP. smile

 

In die tijd konden ze nog een prachtig album maken in een oud "warehouse" . Zoiets is de dag van vandaag niet meer mogelijk , spijtig. wink

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een hotel Checkin ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Lijkt mij een hotel


Tja das wel duidelijk, maar de link met muziek ..., ik ben niet zo musik minded, er zal ongetwijfeld een verhaal aan dat gebouw zitten .....

het enig wat mij te binnen schiet ...

post-34-1318261844,3425_thumb.jpg

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link is dat het hotel gebruikt is voor de albumcover van de Eagles LP Hotel California

Crazy Sat zat er dicht bij alleen wist hij het zelf niet. Eigenlijk moet nog gevonden worden waar dit hotel staat, maar ik zie dit door de vingers. Maar iemand die het kan vinden krijgt bonus punten.

 

Dus Checkin aan jouw de volgende.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...