Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Reacties 2.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Stom, stom, stom..

 

Ik ben er om de hoek geboren.. ( Amsterdam - Geuzenveld )en van bovenaf niet kunnen zien dat het de oude suikerfabriek was... trouwens .. ook nog een goede tv-serie die zich hier afspeelde ( De Fabriek ).

 

Nu weer een nieuwe.. tot nu toe geen ide, maar blijf oplettend.

groetjes,

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die herken ik zo, was daar ergens in 1998 tijdens een verblijf in Roquetas. Mooie western show gezien trouwens. Is er druk en zeer warm maar 's avonds waarschijnlijk koud en desolaat in de Tabernaswoestijn. smile

 

Mini Hollywood

 

Lokatie

 

post-23046-1318261530,5171_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje voor de vroege vogels.

 

Een hele mooie en bekende brug.

Eens de brug over komt men in een toeristendorp met een ietwat speciale naam.

 

post-23046-1318261530,533_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
@ Crazy Sat; inderdaad goed natuurlijk ik ben er een paar keer in mini Hollywood geweest voor het opnemen van commercials.


Zijn wel prachtige lokaties om te filmen. Trouwens je hebt daar ook nog (dacht ik) Western City en Cowboy City. Ik meen me te herinneren dat ik eens op Mini Hollywood moest zijn en ik in Western City belande. :D
Trouwens dacht ik dat in de omgeving van het woestijngebied van de Cabo de Gata ( deel nabij het NO van het Michelin test track ) ook diverse films werden opgenomen.
Heb van in die tijd ook een massa filmmateriaal liggen.

Trouwens is deze niet het Mini Hollywood , juist na de afslag van de A92-N340 ? Ik dacht dat jouw opgave gaat om de Western City een tweetal kilometers verderop links, juist voor het binnenrijden van Tabernas . Maar ik kan ook fout zijn, is toch al een eindje geleden. :D

post-23046-1318261531,3977_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Crazy Sat, nou weet ik het ook niet zo percoies meer, want ik ben ook in die andere geweest.

Dit is trouwens een van de commercials daat opgenomen: als de link tenminste mag frown

http://www.youtube.com/watch?v=4c-qTRdNTJQ

 

We zaten in zo'n canyon midden augustus en ruim boven de 40 graden in de zon, ik dronk ruim een liter water per uur, en ben maar 2 maal naar het toilet geweest, de rest transpireerde je gewoon gelijk eruit.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de nieuwe opgave :

 

Wat er speciaal is aan het nabijgelegen toeristendorp , is de naam.

 

In het plaatselijk dialect :

uitspraak

 

Denk niet dat het dialect van de Aboriginals komt. Het is wel degelijk een UK dialect. crazy

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D.Quijote

 

Leuk filmpje hoor.Kan ook niet juist lokaliseren , je ziet zo weinig van de "city" zelf. Ondanks alles prachtige streek. smile

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. :

De naam van het dorp is de langste in Europa, en komt qua lengte op de derde plaats in de wereld.

 

Maar het ging uiteraard om deze bekende brug.

 

Britannia Bridge

 

De Britannia is toevallig de naam van mijn stamkroeg , vandaar...

 

Uiteraard is het antwoord goed.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...