Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Reacties 2.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: TangoBravo
Harlingen?

T B


Kan alleen Harlingen niet goed keuren ..

Er ontbreekt een link naar google maps en ook wat het is..


Sorry, maar dan mot je de vraag wel duidelijk stellen.
Je vroeg: haventje?
En mijn antwoord was dus logisch, haventje van Harlingen. Uiteraard is het ook de veerbootterminal zoals de volgende antwoordgever al meldde, ik heb daar recent nog rondgelopen en het vuurtorentje op de foto gezet.

Maakt niet uit, kennelijk zijn de spelregels in de loop van de tijd gewijzigd en dat heb ik niet meegekregen omdat ik deze draad een tijd niet kon volgen.

Dan zal ik meteen het antwoord op mijn foto geven, dat was de haven van Vlieland (aanlegsteiger van dezelfde veerboot) en dan mag de andere antwoorder de volgende vraag stellen.

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: TangoBravo
Harlingen?

T B


Kan alleen Harlingen niet goed keuren ..

Er ontbreekt een link naar google maps en ook wat het is..


Sorry, maar dan mot je de vraag wel duidelijk stellen.
Je vroeg: haventje?
En mijn antwoord was dus logisch, haventje van Harlingen. Uiteraard is het ook de veerbootterminal zoals de volgende antwoordgever al meldde, ik heb daar recent nog rondgelopen en het vuurtorentje op de foto gezet.

Maakt niet uit, kennelijk zijn de spelregels in de loop van de tijd gewijzigd en dat heb ik niet meegekregen omdat ik deze draad een tijd niet kon volgen.

Dan zal ik meteen het antwoord op mijn foto geven, dat was de haven van Vlieland (aanlegsteiger van dezelfde veerboot) en dan mag de andere antwoorder de volgende vraag stellen.

T B


jonge jonge jonge , wat een toestand hier eek Ik stap eruit . Bij deze .

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...