Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Reacties 2.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Doet me spontaan denken aan mosselen , dus :

 

Havenkade Elburg

post-23046-1318261793,0658_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet nog de deur uit , dus zal maar een nieuwe plaatsen.

 

Ergens in Nederland , graag wat en waar.

post-23046-1318261793,0981_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die havenkade van Elburg is helemaal goed, maar de volle tien punten heb je niet verdiend...

 

Mosselen.... bbrrr... ik moet er niet aan denken, en daarbij komt ook nog dat de mosselen die ik ken zout water nodig hebben, hoewel Elburg een (Zuider)zeehaven is/was, is het zoute water daar nu echt niet meer te vinden.

 

Nee, denk eens aan een heerlijke ..... ...... ???

 

Omdat Elburg verder wel goed was gaan we verder met de foto van Crazy Sat, maar ik hoop wel dat Crazy Sat nog even de vissoort een keer goed invult.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TangoBravo :

 

Google even op "mosselen + havenkade" , en je vindt in Elburg een Vishandel/Palingrokerij (Havenkade 25).

Dus met de paling zal ik er nu wel 100% verdiend hebben. :D

 

En idd. de mosselen uit Nederland trekken op geen fluit. Ik woon op 5 km. van de Franse grens en ga in Steenvoorde mijn "moules bretonnes" halen , hééérlijk. iets duurder maar ontzettend lekker. smile

 

@DeBeek :

 

Uiteraard correct. zie : wiki

 

terug aan jou.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
@TangoBravo :

Google even op "mosselen + havenkade" , en je vindt in Elburg een Vishandel/Palingrokerij (Havenkade 25).
Dus met de paling zal ik er nu wel 100% verdiend hebben. :D



Helemaal goed! De paling uit Elburg is zelfs buiten onze landgrenzen bekend, er zit nog een ouderwetse palingrokerij die houtgestookt zijn paling rookt, een eeuwenoud ambacht. Op de foto zijn onderaan ook 4 Elburger Botters te zien, de scheepjes waarmee de oude Zuiderzee nog bevaren is. En ook is de oude scheepswerf nog te zien die meer dan 200 jaar door dezelfde familie werd beheerd, en kort geleden in handen is gekomen van de Botterstichting.

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie voor benamingen plaatje. Is momenteel de grootste bouwput van Nederland,

met twee energiecentrale's in aanbouw, en eentje die nog in de pipeline zit.

 

vGnp

 

post-40989-1318261794,9576_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...