dorus43 Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Ik heb nu al enkele maanden mijn Vu Duo, die ik voornamelijk gebruik om opnames te maken, die later op een PC bekeken worden. Daarom ben ik enkel in ts-files geinteresseerd en moet ik telkens de eit, ts.cut, ts.meta, ts.sc, ts.ap manueel verwijderen als ik via ftp deze kopieer. Is er een instelling ( die ik uiteraard nog niet gevonden heb) om het maken van deze voor mij althans zinloze extenties, uit te schakelen. Uiteraard weet ik dat als je via de a.b. de opname verwijder, dat dit ook alle bijbehorende bestanden verwijdert, maar deze optie is voor mijn opstelling niet zo handig. v.g. Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Thomas2000 Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Of dat kan weet ik niet, maar je kan heel gemakkelijk via de webinterface ook opnames bekijken, verwijderen of downloaden (zonder de overige bestanden). Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 de VU+ gebruikt die bestanden zelf weldegelijk, bijvoorbeeld dat indien je tijdens het afspelen van een film stopt afspelen de VU+ weet, een volgende keer afspelen van dezelfde film, om de film op die plek weer gestart kan worden en je niet van voren af aan zou moeten herbeginnen of moet doorspoelen. als je echter een betere ftpclient gebruikt kun je ook enkel de xxxxx.ts selecteren en kopieren, dus zonder die hulpbestanden. bv filezilla of total commander ciao Second Life Mungo Parker
dorus43 Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 Bedankt Thomas en Tonskidutch voor jullie reacties, dus schijnbaar kan dit niet. Dan maar verder deze voor mij nutteloze bestanden manueel verwijderen. groeten Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen