Ga naar inhoud

Satelliet verstoort tv signaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De combiner is goed aangesloten, ik controleer straks de wanddoos.

Origineel bericht van: delange
staan die tuner van de sat of digicorder niet gewoon verkeerd ingesteld?kanaal 36 en 38 zijn hiervoor normaal gezien vrij gelaten.

Deze snap ik niet, hoe kan ik de tuner van de digicorder of de sat instellen? De sat receiver is de standaard philips dsr7141 van canal digitaal maar ik kan nergens iets vinden van een tuner?

• Beheerder
Geplaatst:

Dat vorige antwoord zou ik gewoon ff negeren, dat heeft hier namelijk helemaal niets mee te maken.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zo ziet de wanddoos eruit, volgens mij is dit ook goed aangesloten??

Geplaatst:

Kan er wel degelijk mee te maken hebben als je geen hdmi of scart kabel gebruikt en enkel via de rf uitgang kijkt.Nu weet ik niet of die philips dat heeft.

Geplaatst:

hoe heb je de digicorder aangesloten met een scart of coax of hdmi naar de tv

en hoe heb je de satellietontvanger aan gesloten

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Nou mensen, weer iemand gelukkig gemaakt! smile

Ik heb net de wanddoos losgehad, er bleek een klein stukje koperdraad van de coax ingang uit te steken. Schroefje los, draad volledig doorgestoken en weer vastgeschroeft. En nu werkt alles perfect. Beeld op de 2 betreffende zenders stoort niet meer, ook niet als de sat receiver aan staat. Dus het probleem zat em in de wanddoos. Niet verwacht dat het zo eenvoudig op te lossen was.

Bedankt aan iedereen die geholpen heeft! Als ik ooit iets voor jullie kan doen wink

Geplaatst:

eigenlijk heb je al wat voor ons gedaan, wij sturen je naar het onderdeel waar het probleem kan zitten ,als wij dan een bericht krijgen dat het op gelost is, dat is voor ons ook heel wat waard

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen