Ga naar inhoud


Na 15 minuten geen signaal meer


Gast

Aanbevolen berichten

Help!

 

Ik heb een 5400/2.08 met de laatste PH patch en een Funcard met de laatste SatKoos loader v4.0 maar als ik 15 minuten kijk, dan valt het beeld weg en roepy mijn Hum5400 dat er geen signaal meer is. En dan doet hij het een minuut wel, een minuut niet, een minuut wel .... enz.

 

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

vast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


@jilted.

 

Omdat ik de afgelopen tijd vrij veel zenders was kwijt geraakt, heb ik eens wat recente discussies over PMC tabellen nagelezen. Vervolgens overgehaald: De PMC tabel van Hemant (zie: PMC: Een voorstel bij wisseling, dd 1augustus) en aangepast met WordPad. Toegevoegd ook Mezzo (gegevens volgens MMM). Verder geladen de laatste Pet123 zendertabel (45-Oost tot 43 West, motor) van 28 juli.

 

Daarna afgelopen vrijdag de volgende handelingen uitgevoerd met mijn 5400 (loader-H2.08 en id=0016.0600 / volgens mij dezelfde die jij hebt) :

 

- Via WDN4OAK+ geladen : hic10500-6.hdf (originele sw, maart 2002)

- evenzo patch hic10500ph+cam2002g+ToH11 (3 mei 2002)

- Met Humbox41: Pet123 lijst (28juli)

- Met PMCedit : De PMC lijst van Hemant

 

En zie :

Alle 'verdwenen'kanalen doen het weer, zonder het door jou genoemde probleem. (Met complimenten en dank aan o.a. Hemant en mmm).

 

Succes.

 

Opmerkingen:

1) Alleen VIDEO ITALIA lijkt verdwenen te zijn (was FTA, maar wellicht zit er een foutje in de laatste Pet123 lijst of is de zender gewoon verhuisd).

2) De kenners verschillen overigens wel van mening over de noodzaak (wel/niet) altijd eerst de originele Humax software te laden (hic10500-6).

3) Gebruikte F*N files: Boris 6in1 dd 28 juli.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt varoph17!, duidelijk verhaal. Ik heb je instructies op de letter gevolgt, echter krijg ik niet de versies te pakken die jij omschrijft. Wel de patches en de firmware van Humax, maar niet de boris van die datum en de PCM lijst van de door jou aan gegeven datum. Ik heb nu de nieuwste lijst en de nieuwste Boris geplaatst. Maar helaas.... zelfde effect

 

Zou je mij de door jou genoemde versies kunnen mailen?

 

jilted@jilted.nl

 

www.jilted.nl

 

vast bedankt!

J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik weet niet of het nog van belang mocht zijn maar ik had ongeveer het zelfde

probleem en bij mij haden ze met pachtse de L208 loader er in gezet plaats van een H208 en ik had ook dan wel en geen signaal.

 

groet,

 

coverline.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Madshark,

 

Ik heb een aantal weken geen tijd gehad, en zag vandaag pas je vraag. Ik stuur je een zip file met alle bestanden die ik eerder had genoemd en gestuurd aan jilted.

 

Succes, Henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook gehad, het maakte niks uit of ik 2002f of 2002g software had. Het probleem begon pas nadat ik de PMC lijst ingeladen had.

Het probleem was voorbij nadat ik een nieuwe kanalenlijst van PET123 ingeladen had.

Misschien is de volgorde van laden wel van belang. Eerst de PMC lijst en dan de kanalenlijst?

Beter buiten westen dan in het westen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...