Ga naar inhoud


Uitzendinggemist hoe werkt dat?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Als je een uitzending gemist hebt kun je die oproepen via de UPC-box. Je kan de uitzending ook pauzeren e.d. Hoe werkt zo iets precies?

 

Als je een uitzending bekijkt wordt er bij UPC dan een extra uitzend kanaal aangemaakt waar jij vervolgens na kunt kijken? Maar als er nu meerdere mensen gebruik willen maken van uitzending gemist of een film bestellen: Raakt dan de capaciteit dan niet op?

 

Is het ook mogelijk dat bijvoorbeeld iemand anders kijkt naar een uitzending gemist bekijkt dat jij dat signaal ook kunt oppikken? Niet dat dit handig is maar ik vraag me af of dit signaal dan voor iedereen beschikbaar is. De decoder zal ongetwijfeld dat signaal blokkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met een gewone kabel decoder (bv dreambox met C tuner )dus geen upc box kan je de uitzending gemist ontvangen van mensen uit jou straat of wijk.

Die zijn meestal ongecodeerd soms ook wel eens een film van ondemand kunnen bekijken.

alleen van jou of straat kan jij het ondemand zien andere wijk is dus totaal ander aanbod

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
Met een gewone kabel decoder (bv dreambox met C tuner )dus geen upc box kan je de uitzending gemist ontvangen van mensen uit jou straat of wijk.
Die zijn meestal ongecodeerd soms ook wel eens een film van ondemand kunnen bekijken.
alleen van jou of straat kan jij het ondemand zien andere wijk is dus totaal ander aanbod


Huh? hier kijk ik van op. Hoe doe je dan zoiets?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Uitzendinggemist hoe werkt dat?

 

 

Pfff, beetje misleidende titel.

 

Ik dacht door gewoon niet te kijken smile

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht altijd dat het interactieve deel gewoon via een stream naar binnen kwam. Dus net als uitzendinggemist op de pc. Oftewel de UPC decoder heeft een dataverbinding.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...