Ga naar inhoud


Enkele HD zenders blijven op zwart,ook als ik ze opnieuw scan.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Jawel, maar waarschijnlijk gebruik je een Powercam module.

Die werkt niet met de gebruikte codering op die transponder. In het topic over de powercam ( http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1874220/POWERCAM_Goede_keuze_of_beter_ ) kan je meer lezen (reacties in de buurt van sept/okt 2010)

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de omschakeling door Skylink van de transponder met History HD en Eurosport HD naar 8PSK ipv QPSK is het signaal zwakker.

 

Maar met een Wavefrontier zou dat wel moeten lukken, tenzij de LNB misschien iets beter nog moet afgesteld worden.

 

Wat NGC HD betreft, dat past dan weer niet in het voorgaande.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Sinds de omschakeling door Skylink van de transponder met History HD en Eurosport HD naar 8PSK ipv QPSK is het signaal zwakker.

Maar met een Wavefrontier zou dat wel moeten lukken, tenzij de LNB misschien iets beter nog moet afgesteld worden.

Wat NGC HD betreft, dat past dan weer niet in het voorgaande.

Greets


Heeft niets met de afstelling van de LNB te maken, op mijn Vantage HD8000S in combinatie met dezelfde Powercam Pro module als de topic starter, doen deze zenders bij mij ook helemaal niets, maar als ik mijn kaart in de kaartlezer stop, zijn deze zenders er wel.

Heeft dus louter met de cam te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij lopen history HD en Eurosport HD ook vast op mijn Topfield 2100 TMS met een powercam module. Alles liep dan vast.

Heb inmiddels een nieuwe Canaldigitaal cam aangeschaft. Probleem blijft alleen: een stilstaand beeld op beide zenders, ligt toch ook aan overschakeling naar 8psk denk ik.

Bij deze zenders vind ik dat nog niet zo erg, echter ik hoop niet dat men ook de andere zenders overschakelen naar dit systeem om ruimte te besparen, want dan hebben velen een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...