Snoopy Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 MotoGP in HD op BBC, meer info in de link: Klikkie
mietde Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Daar sta je dan als UPC kijker :-P You cannot ignore that member
Snoopy Geplaatst: 22 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2010 Toch eens investeren in een schoteltje en een FTA HD ontvanger ?? Moet lukken net onder de € 100,- Heb ik weet niet hoeveel schoteltjes bij kennissen geinstalleerd toen bleek dat RTL7 de MotoGP niet meer uit zou zenden. Kijken nu allen naar de BBC en Sport1 Deutschland. Denk niet dat ze nog naar RTL7 gaan kijken.
mietde Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Bedoelde meer dat ik mijn tong uitstak naar UPC slaven, niet dat ik er een was. Maar ik begrijp de verwarring : "daar sta je dan als kabel/digitenne kijker :-P" Nu maar hopen dat ze dit volgend jaar standaard gaan doen. Origineel bericht van: Snoopy Toch eens investeren in een schoteltje en een FTA HD ontvanger ?? Moet lukken net onder de € 100,- Heb ik weet niet hoeveel schoteltjes bij kennissen geinstalleerd toen bleek dat RTL7 de MotoGP niet meer uit zou zenden. Loop je toch mee achter, heb destijds een analoog fta setje aangeschaft toen upc eurosport hier van de kabel af gooide. Weinig mis met de BBC verslaggeving maar na dik 20 jaar mis ik mijn oude maatjes van Eurosport wel. Rtl7 verslaggeving, nooit naar geluisterd, verschrikkelijk dat commentaar. Bovendien geen of amper "oog" voor de kleinere klasses en daar is ook Rossi toch echt in begonnen. In de Jaren met Mick Doohan was de gp500 maar weinig aan, de 125cc klasse daarentegen was toen x op x adembenemend. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen