tayram Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Is het mogelijk een linksys WUSB600N als wifi te gebruiken met een DM7025+. Zo ja hoe kan ik dat doen?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Google eens op VAP11G. Is welliswaar geen Linksys, maar werkt gegarandeerd, kost rond de 40 euro incl verzendkosten. Erbij moet ik wel zeggen dat ie snelheid van max 11Mbit, dus niet erg geschikt voor streamen. Wel geschikt voor intern delen van je kaartje, dat dan weer wel. Misschien handig te weten met welk doel jij deze stick wilt gebruiken? Afhankelijk daarvan zul je betere adviezen krijgen denk ik.
tayram Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik hoef niet te streamen. Het gaat voor mij meer om dat ik gewoon verbinding heb op mijn dreambox. Meer niet.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Heb je die Linksys WUSB600N al? Of was het een vraag vóór aanschaf?
tayram Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 ik heb hem al. Daarom wil ik deze gebruiken.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Kwestie van proberen dan? Ik weet buiten de oplossing met een VAP11G (heb ik zelf) niet of/hoe andere oplossingen werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen