pgeersen Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 Voor mijn externe HDD zoek ik de juiste voedingsadapter.Nu heb ik er genoeg maar welke hoort er nu bij? Op de HDD staat geen voltage of ampherage. Het betreft een maxtor 1000GB pn:9nz2d8-500 sn:2HBAJ58C
satencom Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 welke voedingsadapter heb je er dan bij gekregen ,of heb je een andere die er volgens jou niet bij past Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
pgeersen Geplaatst: 22 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2010 Probleem is dat ik niet meer weet welke erbij hoort. Er passen qua stekker meerdere
satencom Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 heb je er ook een bij van 12v 2A Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Citaat: I have a Maxtor"one touch external hard drive only it's a 160GB 2MB cache USB and it uses a brick style external power supply the same connector just like you say I will list the stats below and maybe this will help. Model DSA-36W-12 30 B input 100-240vac 50/60Hz 1.A Output 12v level 3 misschien ook even voor andere disks zoeken. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
pgeersen Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2010 Bedankt zover, nu weet ik wat ik moet zoeken. De 9V 500mA is dus niet de goeie en daarvan dacht ik dat het hem was. De 12V had ik liggen bij een Trekstor HDD. De MM verkoopt die nog dus kijk ik even in de winkel welke daarbij zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen