Gast hro Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 De frequentie- en zenderwisselingen vliegen je om de oren... BBC en Franse zenders maar ook bij Canal Digitaal. Ook voor binnenkort staan er weer wijzigingen aangekondigd. Gelukkig staat er vanavond (22 okt.) weer een goede kanalenlijst op de downloadpagina van de satellietclub De Transponder (link mag ik volgens de regels niet plaatsen maar die vinden jullie wel).
SIMBAke Geplaatst: 22 oktober 2010 Geplaatst: 22 oktober 2010 die link heb ik hier nochtans al aangeklikt VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
itzmie Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Bedankt Hans! Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
batjuh Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Hans volgens mij zit er een foutje in de enigma1 lijst van 22 okt ik kan hem niet laden
Gast hro Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 er zijn drie E-1 lijsten, gisteren hier type 'vast' op een DM500 gezet, werkte goed... laden met 'services' en goede instellingen (zie een van de specials op de downloadpagina van De Transponder). geef anders beter aan welk type en waar het mis ging.
skypeet Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 Ik heb de lijst ook gedownload en proberen er in te zetten maar kreeg een foutmelding bij 2 lijsten van E1 later maar een lijst van de pli site af gehaald en die werkte direct.
Gast hro Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 vreemd... gebruik je wel de laatste versie van DreamSet? Ik weet dat andere programma's wel eens foutmeldingen kunnen geven. vanmiddag is een nieuwe lijst (29 oktober) op de site van de transponder gezet... het is aan jou nog eens te proberen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen