Pietwiet Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Bij mijn topfield 5000 pvr is tuner 1 uitgevallen hij was doorgeschakeld deze doorschakeling is verwijderd waardoor ik nu tuner 2 gebruik Bij meting aan de antenne ingang bleek dat tuner 1 een spanning had van 10 volt en tuner 2 17,5 volt. De spanning van beide uitgangen moet liggen tussen de 13 en 18 volt (Alle voedingsspanningen afkomstig uit de voedingsprint zijn goed) Kan iemand mij vertellen of zo'n (waarschijnlijk) defecte tuner kan worden vervangen m.v.g. PW
Murdock Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Dit zal niet in de tuner zitten maar in de LNB voeding IC LNBP20A. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Pietwiet Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Hallo Murdock Bedankt voor je berichtje Ik heb nog een vraag zijn de spanningen voor de lnb via tuner 1 en 2 gescheiden, is deze ic zelf te vervangen en waar bevinden deze zich op de printplaat Ik heb wel het schema van de voeding echter niet van de rest van de tuner
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen