Ga naar inhoud

Hoeveel mensen hebben welke Dreambox(en)

was deze waarschuwing terecht en dus conform de regels?  

10 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alleen voor Dreambox bezitters

Origineel bericht van: Con
Bijna 320.000 berichten, Sat4all is volgens mij het grootste

board met betrekking tot Dream-bezoekers.

Nu zie je hier ook heel veel klachten over de Dream van het

type 500 tot en met type 8000.

Komen zoveel klachten nu omdat de Dream zo slecht is of hebben

zoveel mensen nu een Dream.

Reden voor mij een poll aan te vragen en inzicht te krijgen over

hoeveel en welke type Dreams er nu zijn, althans wat hier bekend

kan worden.

Dus heren moderators, een poll zou wel welkom zijn, toch?

HG CC

Con heeft natuurlijk al lang geleden een poll aangevraagd om een inzicht te krijgen over de populatie Dreamboxes. Wij hadden als moderators niet gedacht dat dit een interessante poll zou worden, maar erkennen natuurlijk graag het tegendeel.

Met meer dan 200 reacties is wel bewezen dat dit onderwerp leeft onder de leden en we willen dan ook een nieuwe poll starten om dit overzichtelijk in beeld te krijgen.

Graag iedereen meedoen dus, even aanvinken welke modellen je hebt of zult hebben voor 31 december 2010. Dat is tevens de einddatum voor deze poll. Volgend jaar zullen we opnieuw een poll starten om te zien hoe dit evolueert.

Hiermee wordt tevens het oude topic van Con gesloten.

Je hoeft dus geen reactie meer te geven in dit topic, tenzij je dat graag wil, gewoon meedoen met de poll en versturen klikken is dus in principe voldoende. En...dit is anoniem !

Dus verwachten we ook dan iedere Dreambox bezitter die lid is van Sat4all ook meedoet! Gewoon omdat het leuk is !

Bedankt !

M_Z

Geplaatst:

je kan de uitkomst niet bekijken zonder gestemd te hebben?

deze poll is anoniem?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Welke andere type van Dream is er nog ? Aangezien daar 1 stem op is gekomen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Waar vul je een eventuele tweede, derde, etc. in van hetzelfde type? :D

En waar als je na het invullen van de poll een doosje erbij koopt?

Kan je die dan nog toevoegen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
je kan de uitkomst niet bekijken zonder gestemd te hebben?
deze poll is anoniem?

Om het een beetje spannend te maken en je te motiveren om te stemmen hebben we de poll pas zichtbaar gemaakt nadat je gestemd hebt. Als je geen Dreambox hebt, ben je waarschijnlijk ook niet geïnteresseerd in de uitslag. En indien wel, we zullen aan het einde van de poll de gegevens bekend maken.
De poll is anoniem omdat je niet zoals bij het vorige topic met je nickname hoeft te bekennen hoeveel en welke dreamboxen je in je huis hebt staan.
Origineel bericht van: Satdorus
Waar vul je een eventuele tweede, derde, etc. in van hetzelfde type? :D

En waar als je na het invullen van de poll een doosje erbij koopt?
Kan je die dan nog toevoegen?

Je mag meerdere knopjes aanklikken als je meerdere modellen hebt. Heb je meer van hetzelfde model, klot, daarin is bij deze poll geen mogelijkheid voor voorzien.
Je kunt nadat je eenmalig gestemd hebt niet opnieuw stemmen en dus ook niks toevoegen. De poll loopt tot eind 2010, en dan kunnen we volgend jaar opnieuw een poll uitschrijven om dan de wijzigingen te ontdekken.

M_Z
  • Beheerder
Geplaatst:

Wat dacht je van een DM5600?

Ik heb er nog 3 ongebruikt liggen smile

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dit is echt te gek voor woorden, zonder enig overleg wordt

mijn gebruikersvriendelijke poll afgebroken.

Droevig, je kunt wel zien dat er een ander beleid is.

En zeg nu niet "doe een melding bij een moderator",

dat doen zij ook niet bij mij.

Jammer Sat4all, een zwaar gemiste kans. Voor mij einde discussie.

En het ging zo leuk . . . iedereen was enthousiast.

En heb er een hoop tijd in gestoken.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Greatone
Welke andere type van Dream is er nog ? Aangezien daar 1 stem op is gekomen.

Dat zal dan o.a. de DM5600 zijn , want zoals Michel zegt ben ik die vergeten. Niet dus, want daarom is er de optie "ander type van DM".
Voor mij einde discussie

Dan hoeven we er dus geen discussie meer over te voeren.
Juist uit respect voor jouw vele werk en leuk geworden topic, hebben we je vraag die je als topicstarter stelde nu positief beantwoord.
Ook deze enquête heeft een einddatum omdat je elke drie maanden wel een ander resultaat zult krijgen. Mensen hebben nieuwe decoders aangeschaft, een nieuw model heeft zijn intrede gedaan of er zijn veel nieuwe leden die een verschillend patroon laten zien. Jouw poll is dus zeer gewaardeerd en ik heb gemeend je hiermee een plezier te doen. Alles manueel bijhouden lijkt me niet echt van deze tijd, gezien de boardsoftware voorziet in een geautomatiseerde manier van enquêtes te houden.

M_Z
Geplaatst:

Wellicht is het interessant om de volgende poll uit te breiden naar bijvoorbeeld alle merken en type ontvangers die op enigma draaien, of zelfs alle Linux ontvangers.

Ikzelf heb meerdere DreamBoxen en meerdere VU+ ontvangers.

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lambik61

Wellicht is het interessant om de volgende poll uit te breiden naar bijvoorbeeld alle merken en type ontvangers die op enigma draaien, of zelfs alle Linux ontvangers.

Ik zou wel eens willen weten welk percentage er met een Linux doos kijkt wink

Geplaatst:

Ik vind het ook niet echt collegiaal tov van je werk dat je er in gestoken hebt en dus doe ik niet mee met deze poll. Poll zegt niets ook al zou die iedere 3 maanden herhaald worden. Je kan geen aantallen opgeven dus. Als ze wat willen gaan doen laten ze het dan beter doen dan dat van jou om het te rechtvaardigen mits ze dat dan, uiteraard, even van te voren overleggen met jou als initiatiefnemer.

Dit is echt te gek voor woorden, zonder enig overleg wordt

mijn gebruikersvriendelijke poll afgebroken.

Droevig, je kunt wel zien dat er een ander beleid is.

En zeg nu niet "doe een melding bij een moderator",

dat doen zij ook niet bij mij.

Jammer Sat4all, een zwaar gemiste kans. Voor mij einde discussie.

En het ging zo leuk . . . iedereen was enthousiast.

En heb er een hoop tijd in gestoken.

HG CC

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

• Beheerder
Geplaatst:

Sorry hoor, maar wat een belachelijke reacties op een moderator die in feite precies dat doet wat Con in eerste instantie gevraagd had.

Als zo'n persoon dan dit soort reacties krijgt, zal die toch wel uitkijken om ooit nog op een voorstel van leden in te gaan.

Dit was allemaal goed bedoeld.

Slotje?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Citaat:
Sorry hoor, maar wat een belachelijke reacties op een moderator die in feite precies dat doet wat Con in eerste instantie gevraagd had.

Alleen helaas bijna 7 weken later ....
De reacties zijn daarom niet erg vreemd.
Doe het dan meteen of niet..
Geplaatst:

Goed, voordat we nog eens een poll doen zullen we nog wel eens erover nadenken. In eerste instantie zagen wij de meerwaarde er niet van in om überhaupt deze poll te doen. Aangezien er meer dan 200 reacties op het topic van Con waren, heb ik gedacht om jullie een plezier te doen en om het vele manuele werk van Con te verlichten, een echte poll uit te schrijven.

Ook omdat het belastend is voor de server om zulke grote topics te hebben. Er zijn veel mensen die dan op 'Alles' klikken en dan worden dus alle reacties geopend. Nergens goed voor als je ziet dat de Enquête-software op het board hierin voorziet.

Reacties geven op dit topic is ook niet meer nodig, we laten de poll open tot 31 december. En daarna is het dus afgelopen.

M_Z

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.