tritium Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 hoi satters, ik heb een raar probleem, als ik mn pc opgestart heb kan ik werkelijk niks aan klikken, startknop, icoontjes, niks helpt. ik kan dus gewoon niks selecteren, laat staan starten. als ik nu taakbeheer start met ctr+alt+del dan werkt alles weer normaal. ik heb verschillende virusscanners gebruikt, pc'tje is helemaal schoon, dus dat is het niet. om het verhaal nog completer te maken, de laptom van mn vriendin heeft de zelfde kuren, en dat is een hele andere configuratie en doet er ook hele andere dingen mee als ik. wie herkent dit probleem?
Sjattuh Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Dit lijkt mij een explorer.exe probleem. Kun je wat meer info geven? Sinds wanneer is dit? Wat is er wel gelijk tussen jouw en je vrouws pc? (Zelfde CD gebruikt?) Wat je ook maar kan verzinnen helpt. Als je dit sinds kort hebt en daarvoor een paar weken/maanden zonder problemen hebt gewerkt dan zou ik eerst proberen een system recovery uit te voeren en de PC terug te zetten naar een datum waar je zeker van weet dat je dit nog niet had. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tritium Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2010 het probleem is al een maand of 4 aan de orde, ik dacht dat ik er wel uit zou komen, maar helaas, nu hoor ik van het vrouwtje dat ze nergens last meer van heeft. ik draai win7 64 bit pro vrouw draait win7 64bit home (niet meer van toepassing) ik heb ook al de geinstalleerde software verwijderd, updates geinstalleerd, nieuwe nvidia drivers geinstalleerd, maar dat mocht niet baten...
Sjattuh Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Heeft het wel goed gewerkt daarvoor? Ik draai zelf Pro 7 ook maar heb dit probleem niet. Probeer dit eens: How-to run Windows in Selective Startup (Clean Boot)… 1. Click Start, click Control Panel, click System and Maintenance, click Administrative Tools, and then double-click System Configuration. 2. Click Continue, or provide Administrator credentials if prompted. 3. Click the General tab, and click Selective startup. 4. Under Selective startup uncheck Load startup items. 5. Click the Services tab, check the Hide all Microsoft services box, and then click Disable all. 6. Click the Apply, then OK, and then Restart Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tritium Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Heeft het wel goed gewerkt daarvoor? Ik draai zelf Pro 7 ook maar heb dit probleem niet. Probeer dit eens: How-to run Windows in Selective Startup (Clean Boot)… 1. Click Start, click Control Panel, click System and Maintenance, click Administrative Tools, and then double-click System Configuration. 2. Click Continue, or provide Administrator credentials if prompted. 3. Click the General tab, and click Selective startup. 4. Under Selective startup uncheck Load startup items. 5. Click the Services tab, check the Hide all Microsoft services box, and then click Disable all. 6. Click the Apply, then OK, and then Restart ik heb deze stappen uitgevoerd zonder succes, maar ik ga is wat meer proberen met deze tool. bedankt alvast.
tritium Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 probleem is opgelost, ik denkt dat er juist een belangrijke service niet gestart werd, want na dat ik "systeem normaal opstarten" heb geselecteerd is het probleem opgelost. had ik dit maanden terug maar geprobeerd
Sjattuh Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Ben nu best nieuwsgierig naar welke het was. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tritium Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 ja, ik ook, maar er zijn zoveel services dat ik dat maar niet uit ga zoeken
vGnp Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Origineel bericht van: tritium ja, ik ook, maar er zijn zoveel services dat ik dat maar niet uit ga zoeken Vroegah maakte ik daarom op alle client PCtjes gebruik van deze Cool Tool. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tritium Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 en vandaag bij thuiskomst er achter komen dat het probleem weer terug is.
quattro Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 In taakbeheer geen taak te vinden die overdreven veel geheugen of CPU capaciteit vreet? of uhh dit misschien? VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen