Ga naar inhoud


Onenigheid met ziggo


Gast gladys

Aanbevolen berichten

Voor een kennis telefonisch 11-10-2010 een adreswijziging aan Ziggo doorgegeven. Datum nieuwe aansluiting 24-10-2010 van ze doorgekregen.

Daarna de vraag van Ziggo of er belangstelling was voor sneller internet en vervallen van 30 euro verhuiskosten. Dat met proefperiode van een maand en bij binnen een maand telefonisch opzeggen geen verhuiskosten alsnog. Leek me redelijk voorstel. Op 13-10-2010 echter een brief van Ziggo met abonnementswijziging naar Alles-in-1.

 

Alles-in-1 is ook telefoon via Ziggo (totaal niet door Ziggo medewerkster genoemd en door ons niet gewenst)en automatische incasso (ook niet genoemd en ook niet gewenst).

 

Op 13-10-2010 een boze brief naar directeur klantenservice dat het nieuwe abonnement vervallen is en oude abonnement herstelt moet worden. Ook dat geen aangekondigd doehetzelf modem verstuurt moest worden.

 

We zijn nu 10 dagen later en geen enkele reactie van Ziggo anders dan het versturen van een doosje met modem dat helaas door de buren aangenomen is.

 

Dus maar weer een brief naar de directeur klantenservice en copie aan de directie van Ziggo, aan consumentenbond en Tros Radar. Ik heb aan deze simpele adreswijziging inmiddels een uur of 3 besteed.

Wie heeft soortgelijke ervaringen met dit soort schofterige verkooppraktijken en niet reageren op brieven met dit bedrijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus daar is je kennis door jou toedoen, mooi mee gestrikt. eek

 

Heb je al even gebeld met ziggo?

 

En al die brieven sturen naar Tros Radar en de concumentenbond zal ook niet helpen.

 

Je hebt toch een maand proeftijd.

Dus binnen een maand de boel weer opzeggen, en het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VriezeNet®
Origineel bericht van: edbe
haha, tja Ziggo is net als CD....

...en als KPN, die kunnen er ook wat van. mad

Ik moet zeggen KPN nog nooit last mee gehad .
Ziggo ja dat is een ander verhaal daar kun je rustig een 50 euro verbellen en je bent niet 1 steek verder gekomen.
Zo heb ik doodleuk 2 jaar lang 5 kwartalen in een jaar mogen betalen betaalde je t 5 kwartaal niet kabel en internet afgesloten .
Ging je dan per telefoon in discussie betaalde je nog een kwartaal aan telefoon kosten.
Dit met t regelmatig eruit liggen zonder waarschuwing van het internet.
Ben ik toch blij dat ik er sinds mei 2009 vanaf ben.
T enige positieve is dat ik netjes kon opzeggen zonder gezeik.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

De suggestie van bellen gaat alleen als het modem aangesloten wordt. Dat is nu juist niet de bedoeling.

Gisteren klantenservice geprobeerd te bellen. Alleen mogelijk nota informatie te krijgen of storing door te geven. Een medewerker aan de lijn krijgen om abonnement te veranderen lukt niet. Maar weer een brief verstuurd met opzegging en aankondiging terugsturen doosje. Kopie naar de hoofddirectie.

 

Mijn ergernis is dat een verhuizing misbruikt wordt om met achterhouden van essentiële gegevens een ander abonnement aan te smeren en vervolgens 10 dagen niets met een klacht en opzegging willen doen om toch door te zetten.

 

Zelf heb ik UPC en daar heeft men in de loop der jaren naar mijn mening wel geleerd wat klantvriendelijkheid is.

 

De shit is dat je niet om deze monopolist heen kunt. Ja digitenne en adsl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meld je even aan bij Ziggo gebruikers site op deze site zitten ook mensen van Ziggo die dit soort zaken vaak oppikken en je hiermee verder willen helpen.

Meld je aan en gooi je verhaal daar ook eens op het forum.

(aangezien ikzelf ook bij Ziggo TV heb tegenwoordig hou ik dat forum ook in de gaten)

 

Er zijn al diverse problemen van gebruikers op deze manier verholpen die er met de helpdesk ook niet uitkwamen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ophef. Mag ik concluderen dat je blijkbaar helemaal niet gecontroleerd hebt wat de aanbieding nu precies is en dat je je alleen maar hebt lopen blindstaren op die 30 euro?

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gladys


De shit is dat je niet om deze monopolist heen kunt. Ja digitenne en adsl.


je kan dus wel om de monopolist heen?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als gerard 76 mij wijst op wat minder parlementair taalgebruik dan heeft hij gelijk. Even mijn recente ervaringen als reden voor mijn machteloze woede richting deze instituties:

 

1. Gebeld naar Achmea over de ziektekostenverzekering van een in het buitenland wonend familielid. Ik zou een brochure krijgen. Een dag later het bericht dat ik uitgeschreven was bij deze verzekeraar wegens vertrek naar het buitenland.

2. Een kennis die zich in het Nederlands nauwelijks verstaanbaar kan maken, laat staan lezen, krijgt op het zelfde adres nieuwe bovenburen. Die nemen een nieuwe energieleverancier voor gas en elektra. Mijn kennis krijgt van beide bedrijven bericht dat wegens een nieuwe leverancier de levering is afgesloten. Geen vraag om verificatie en/of een meterstandenkaart. Wel met een geschat eindverbruik dat 300 euro hoger ligt dan het werkelijk verbruik op dat moment. Na veel bellen de toezegging dat binnen 10 dagen de zaak teruggedraaid is. Drie weken later het bericht "Welkom als nieuwe klant, wegens een nieuwe aansluiting zijn de aansluitkosten....

3. De kennis waarvoor ik even de verhuizing bij Ziggo zou doorgeven komt na sloop van de oude woning vanuit een wisselwoning naar de definitieve woning. Dus 2 x gedwongen verhuisd. Volgens het sociaal statuut vervalt de laatste maand huur van de wisselwoning i.v.m. een maand verhuizen. Daarover telefonische toezegging van de betreffende woonconsulent. Toch een rekening, herinnering en aanmaning, terwijl er diverse malen over gebeld is. Gelukkig namen en data vastgelegd. Nu maar weer een brief naar de woonconsulent en hoofd debiteurenadministratie.

 

Je begrijpt mijn woede over de laaggeschoolde slecht betaalde knechten van dit soort bedrijven die hun onkunde nauwelijks te verwijten is maar wel de organisaties daarachter die genoegen nemen met personeel onder het motto what you pay is what wou get en als klant zoek je het maar uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...