dreamboxelite Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Als ik van satelliet wissel, bijvoorbeeld van Astra 1(ned 1) naar astra 3 (ned 1 HD) dan krijg ik veel AGC en 0 snr. Als ik via hotbird naar ned 1 hd gaat werkt het prima. Hetzelfde geldt ook voor de astra 2 (sky UK) die werkt niet, maar ga ik via hotbird (sterke transponder) en dan klik ik die aan en vervolgens bbc op astra 2 dan werkt ie weer met 90%. Ik begrijp er niks van. Heeft iemand een oplossing. Heb 8 satellieten en er zin een switch tussen diseqc 8/1. Iemand een idee?
ferrarisat Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 switch stuk?? al eens een andere geprobeerd? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
dreamboxelite Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 Nope, heb zelf geen andere switch. Maar is dat voor de hand liggend of heeft iemand anders ook wel eens zo'n probleem gehad? Moet ik alle zenders opnieuw scannen? Werkt dat? Kost wel uren tijd ivm 8 satellieten en grote favorieten lijst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen