Oldfield Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik gebruik de laatste versie OpenPLi met de update van vandaag (23/10). Mytube crasht bij mij. Voor de Vu duo las ik op het PLi forum nog een suggestie om een kleine aanpassing in de settings te doen. Helpt ook niet. Tijdelijk probleem of 'mijn probleem'?
Littlesat Geplaatst: 23 oktober 2010 Geplaatst: 23 oktober 2010 Je kunt het zelf aanpassen... of morgen ochtend upgraden... Beide zijn oplossingen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tiercé /quarté Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Origineel bericht van: Oldfield Ik gebruik de laatste versie OpenPLi met de update van vandaag (23/10). Mytube crasht bij mij. Voor de Vu duo las ik op het PLi forum nog een suggestie om een kleine aanpassing in de settings te doen. Helpt ook niet. Tijdelijk probleem of 'mijn probleem'? De oplossing Start DCC op en: copy/paste deze tekst: "config.plugins.mytube.general.startFeed=hd" tussen de haakjes en plak deze in je settings file, staat in /etc/enigma2/ Wel rebooten groeten van T/Q
Oldfield Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 De online update van vandaag (24/10) loste mijn probleem niet op, de suggestie van tiercé /quarté wel. Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen