Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik wil m'n Flips patchen heb een 5816/23a, originele software uitgelezen en daar komt in het flash.bin-bestand versie dsx6071/19a naar voren.

Welke versie is nu het best om te programmeren kom een versie 1 tegen maar ook 9.6?????

Wie kan me helpen.

hzieveri.

Geplaatst:

Tja, de meningen verschillen hier wel ns over, v1.0 in nieuwste en v9.6 de voorloper. Ik zelf heb v1.0 en ben er erg tevreden over, alleen wilt ie wel eens over zn nek gaan bij sommige premiere kanalen. Sommige zeggen dat v9x iets stabieler dan v1.0 maarja zelf vind ik de 2000 kanalen van v1.0 wel mooi.

Suc6 met je keuze.

Geplaatst:

Zet er dan maar V1.0 in (eigenlijk versie 10, maar omdat dit een complete nieuwe release is van Spacerunner, is hij weer bij 1 begonnen). Deze is bovendien 2000 kanalen. En vooral ook omdat je een 6071 ontvanger hebt (dat is dus zeker, kijk maar naar de overzichtstabel op de beginnerspagina voor Philips) kan ik je de v1.0 aanraden. Deze is namelijk ietsje beter als de V1.0 voor de 6072 modellen. Hij is ook later uitgebracht en er zijn uit de 6071 V1.0 enkele bugs uitgehaald die wel nog in de 6072 V1.0 zitten.

Succes,

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen