Gast DRAGON NGUYEN Geplaatst: 24 oktober 2010 Delen Geplaatst: 24 oktober 2010 Hoi, Mijn zwager heeft deze AZBox gekocht maar hij weet helemaal niet van deze, zoals waar hij de kanalen lijst halen? Hij heeft een schotel met 3 ogen (Astra 1,2 en Hotbird). En nu hij is opzoek naar het nieuwe lijst met 1 kanaal van VTV4 (hotbird). VTV4 is net van de frequentie veranderd. Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 24 oktober 2010 Delen Geplaatst: 24 oktober 2010 Hallo, Bij instellingen kun je onder aan settings downloaden. URL aanpassen van .com na .nl Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Instellingen - kanalen lijst downloaden - wijzig url in www.azupd.nl en dan Triple_Guardian downloaden Zit dus allemaal in menu 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRAGON NGUYEN Geplaatst: 27 oktober 2010 Delen Geplaatst: 27 oktober 2010 bedankt voor de reactie maar ik heb nog een probleem, namelijk ik kan deze setting: frequency 10815 , polar H ; symbol rate 27500 ; fec 5/6 ,niet handmatig vinden. AzBox heeft de frq. 10815 H niet kunnen vinden (hotbird). Kan iemand me helpen met deze setting? Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 27 oktober 2010 Delen Geplaatst: 27 oktober 2010 Home - Tuner instellingen - SAT - Transponder edit met pijltjes toest naat transponders dan op GROEN ( transponder toevoegen ) opslaan met OK 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen