1pm Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Meermaals begint opeens de blauwe display(led) een tijdtje te knipperen bij mijn db. Iemand een idee wat dit kan zijn (zelfde als in standbye stand dan 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
SIMBAke Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 normaal is het alleen als die aan het opnemen is , zet het eens af en dan terug aan , of laat het even af staan misschien dat daar een storing op zit VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
vGnp Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Origineel bericht van: SIMBAke normaal is het alleen als die aan het opnemen is Of als iemand via een web browser streaming TV kijkt via de box. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
1pm Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 Je hebt gelijk mijn dochter was aan het kijken via haar lap thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
SIMBAke Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 ahzo ,wist ik niet ,zo kan je ze wel in het oog houden VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen