Gast Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Hulp , ik kreeg de vraag of je een 360 met 1.8.25 kon flashen? Wie kan mij hierop antwoorden? Bedankt AlainSAt
gamgra Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Hoi Allan, De laatste nieuwe Firmware voor de Xsat360 is <Firmware 4.6.37 VM> gelijk aan die van de Xsat310. De Firmware 1.8.25 is volgens mij niet aan te raden aangezien deze Firmware voor de xsat410 gemaakt is, daarbij, om met de Xsat360 te gaan experimenteren zonder dat je zelfs ook maar halve zekerheid op succes hebt is niet zonder risico. gamgra
Gast Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 @ gamgra, bedankt voor de snelle service is die ergens te vinden? Bij Melle? is niet voor mij maar voor een van die verloren Fransen. Groetjes Alain
Melle Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 Ik heb alleen maar voor de 410 ... Ringo heeft misshien die file wel die heeft een 310 Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
gamgra Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 Hoi Alain, Ik heb die 4.6.37 VM Firmware in mijn bestand zitten, stuur je Email adres per PM en ik zal hem je toesturen. groet gamgra
Gast Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 @ gamgra is geen geheim NickName @hotmail.com Groetjes Nu nog terugvinden wie dat vroeg. Ik krijg sinds het sluiten van de forum veel mails uit Frankrijk.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik heb ook inderdaad nog de laaste firmware versie in mijn bestand zitten. Ook tevens nog de flash tool en de settings programma dus voor de xsat 310 & 360 heb ik nog alles plus tevens de eerste firmware versie de orginele versie! Ik ben nu bezig de site in de lucht te brengen en straks kom ik met de url maar nog even geduld! Echter heb ik ook net een mail gehad van xsat frankrijk dat men geen firmware zal aanbieden dus tip bewaar je firmware goed! Greetzzz Ringo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen