Gertitombo Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Hallo, Op een aantal NL HD zenders is het geluid veel harder dan alle SD Kanalen. Wie weet hoe je dit automatisch kan aanpassen? thx
stefan.wolfrum Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 dit kan niet automatisch maar hier moet je wat voor doen. wat precies is ooit eerder ter sprake geweest, ik weet niet meer precies wat het was, maar even zoeken moet je helpen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
jubke Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 daar is een plugin voor automatic volume adjustment.
Gertitombo Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2010 Dank je heren. Deze is geinstalleerd. Maar werkt niet. Kunnen jullie je instellingen geven? Het is wel vervelend als een baby boven slaapt en het geluid van te gaat dan veel te hard ;-( Oh ja, alles gaat via HDMI. GT
stefan.wolfrum Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 het lag ook niet aan een plugin. het heeft te maken met menu-instellingen-systeem en dan die regels in de buurt van ac3 aan/uit. maar het antwoord staat op dit forum en is dus te vinden. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
jubke Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 kan echt wel met de plugin,onthoud de laatste volume stand van elk kanaal
stefan.wolfrum Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 nee kan niet. in het probleem wat gemeld wordt, staat het geluid van de hd kanalen op max en valt niet te regelen, noch met een knop, noch met een of andere plugin. zoals ik al eerder aangaf: even zoeken op dit forum doet wonderen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
WIWA Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Als je op audio op de afstandsbediening drukt dan kun je daar downmix ac3 aan/uit zetten (rode knop), als je hem aan zet dan is het geluid veel zachter.
Gertitombo Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: WIWA Als je op audio op de afstandsbediening drukt dan kun je daar downmix ac3 aan/uit zetten (rode knop), als je hem aan zet dan is het geluid veel zachter. Helaas dat staat al op aan. Heb nu de plugin zo ingeschakeld dat ik ieder kanaal apart volume moet instellen. @Stefan.Wolfrum, Ik heb gezocht zoals ik altijd doe, maar kon geen goede info vinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen