Woaghalz Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik zit met het volgende, Ik heb de laptop van de vrouw helemaal opnieuw geinstaleerd, (recovery fabrieks instellingen) en na alle update's te hebben geinstaleerd, moet ik nu Sp2 voor vista instaleren. Om de een of andere vage reden krijg ik nadat ik begonnen ben met instaleren de foutcode 800B100. Wie weet wat hier mis is gegaan en hoe ik dit probleem kan verhelpen. Specs Lpt: Acer 5520. vista 32bit. 4 gig intern geheugen. 320 gig Hd verdeeld in 2 partieties. Langzaam begin ik het te snappen
winwiz Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Het zou kunnen dat je de verkeerde taalversie van SP2 hebt. Hoe ben je eraan gekomen? Komt hij automatisch binnen of heb je hem zelf gedownload? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Woaghalz Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 @ Winwiz, Ik heb hem via de gewone update binnen gehaald, dus snap het zelf ook niet meer. in het ergste geval kan ik weer alles opnieuw doen maar daar zit ik niet echt op te wachten. Langzaam begin ik het te snappen
winwiz Geplaatst: 25 oktober 2010 Geplaatst: 25 oktober 2010 Kun je geen DVD regelen waar sp2 al ingebakken zit? Je kunt je eigen code gebruiken, dus volkomen legaal. Scheelt je een hoop tijd. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Woaghalz Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2010 Nee niet zo op het eerste moment, wat ik wel kan doen is de sp2 van windows downloaden en dan er opzetten zal er vanavond eens mee aan de gang gaan. Langzaam begin ik het te snappen
Woaghalz Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 Hoi Allemaal, Probleem is opgelost, Ik heb onderstaande in Cmd (uitvoeren als Admin) uitgevoerd. net stop cryptsvc ren c:\windows\system32\catroot2 oldcatroot2 net start cryptsvc regsvr32 wintrust.dll /s Normaal gesproken zou hij de update dan moeten pakken maar dit lukte niet. Omdat er geen cd bij de laptop zit kon ik geen upgrade uitvoeren en heb daarom systeem weer gerecoverd naar fabrieks instelling. Daarna cd erin met Sp2 die ik van windows had gedownload en toen ging het wel goed. Dus al met al mag topic op slot. Iedereen bedankt voor de tips. Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen